کد خبر: 230917
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۶ ۰۸:۲۷:۰۰
| |

سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه

محور مقاومت منطقه­ را از دست‌های آلوده پاک­سازی می‌کند

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: تروریست‌ها مانند سال‌های گذشته قدرت ندارند و تقریبا منطقه از دست آنها گرفته شده است.

محور مقاومت منطقه­ را از دست‌های آلوده پاک­سازی می‌کند
کد خبر: 230917
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۶ ۰۸:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار کوثری درباره آینده­ دیپلماسی ایران و سوریه گفت: هرگاه مسئولان سیاسی و نظامی سوریه از امنیت این کشور اطمینان داشته باشند و سوریه از لوث تروریستها پاک سازی شده باشد، طبیعتا دیگر در چنین شرایطی حضور نیروهای ایرانی معنایی ندارد و جمهوری اسلامی به روابط دیپلماسی خود پیش از جنگ ادامه می‌دهد.

وی افزود: ایران از نظر دیپلماسی همیشه با سوریه ارتباط حسنه‌­ای داشته ­‌است، امروز هم اگرچه ارتش سوریه آنچنان توان­مند شده که منطقه­ را از دست های آلوده پاک­سازی ‌کند، اما در اصل جبهه مقاومت این کار را انجام می‌دهد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه تاکید کرد: ایران بنا به درخواست دولت سوریه و تا زمانی که خواست آنها پابرجا باشد به این کشور کمک می­‌کند.

سردار کوثری ادامه داد: تروریسم زمانی که احساس خطر می‌کند از منطقه‌ای به منطقه دیگر می‌رود، اگر ارتش سوریه بتواند تروریست­‌ها را در شمال غرب سوریه و ادلب از میان بردارد، می توان گفت تا حد زیادی این کشور از وجود تروریسم پاک­سازی شده است، اما نمی‌شود گفت صد درصد تروریست‌ها از بین رفته­‌اند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که شیطان بزرگ آمریکا، صهیونیسم بین‌الملل و عربستان از تروریست‌ها حمایت می‌کنند، تروریست ها وجود خواهند داشت، این درحالی است که تروریست ها مانند سال‌های گذشته قدرت ندارند و دیگر توانایی تشکیل دولت را هم ندارند و تقریبا منطقه از دست آنها گرفته‌ شده است.

سردار کوثری یادآور شد: حرف محور مقاومت این است که چرا آمریکا از آن سوی دنیا باید در منطقه حضور داشته باشد در صورتی­که ما خودمان می‌توانیم در منطقه امنیت را برقرار کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها