کد خبر: 230428
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۱۱:۳۳:۰۰
| |

علیرضا محجوب در مخالفت با دوفوریت اصلاح قانون بودجه ۱۳۹۷ کل کشور:

از جیب مردم و خزانه تسویه حساب می‌کنند

نماینده مردم تهران گفت: از جیب مردم و خزانه تسویه حساب صورت می‌گیرد دستور بی‌حساب و کتاب برای رفع مشکل بی‌انضباطی مالی را به وجود می‌آورد که عامل فساد است.

از جیب مردم و خزانه تسویه حساب می‌کنند
کد خبر: 230428
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۱۱:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا محجوب در صحن علنی امروز در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با دوفوریت اصلاح قانون بودجه 1397 کل کشور گفت: من جزو امضاکنندگان بودم اما در بررسی‌ها، برای من مشخص شد که این طرح مخالف قانون برنامه است و این مغایرت در بندهای مختلف مشهود است.

وی تاکیدکرد: در زمانی که قانون برنامه پنجم و قانون هدفمندی را تنظیم می‌کردیم در همه موارد نحوه و شکل قیمت‌گذاری تعیین شد اما آنچه امروز در باب اصلاحیه بودجه سال 95 صورت می‌گیرد، با مغایرت‌هایی همراه است.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: با این طرح از محل موضوع یا از محل مابه‌التفاوت موضوع تسویه حساب می‌شود و این مانند این است که اسب پیش‌کشی را دوباره پیش‌کش کنیم.

وی با اشاره به بند یک تا بند انتهایی این طرح گفت: بر اساس این طرح ارقام جدیدی که داده می‌شود سراپا مشکل دارد. چند ماه پیش قانون بودجه نوشتیم و خود آن را دور می‌زنیم. از اصول بودجه‌ریزی نباید عدول شود.

این نماینده اصلاح‌طلب عنوان کرد: آنچه مشاهده می‌شود این است که از جیب مردم و خزانه تسویه حساب صورت می‌گیرد دستور بی‌حساب و کتاب برای رفع مشکل بی‌انضباطی مالی را به وجود می‌آورد که عامل فساد است در همه این بندها بی‌انضباطی مالی وجود دارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها