کد خبر: 229278
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۲:۴۸:۰۰
| |

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس:

تهدید کاهش کشت گندم در سال آینده وجود دارد

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین تهدید کاهش کشت گندم در سال آینده وجود دارد.

تهدید کاهش کشت گندم در سال آینده وجود دارد
کد خبر: 229278
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۲:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 7 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اینکه روز گذشته جلسه سوال از رئیس جمهور برگزار شد و 4 مورد از پاسخ‌های رئیس جمهور برای نمایندگان قانع کننده نبود، گفت: بر این اساس هم اکنون مردم انتظار دارند رئیس جمهور برنامه‌ریزی برای برون رفت از وضعیت گرانی و همچنین کاهش قدرت خرید مردم در نیازهای روزانه و ثبات در قیمت‌ها ارائه کنند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم اکنون مولفه‌های مربوط به ساختمان‌سازی مانند کاشی، سرامیک و ... گران شده لذا شاهد رکود ساختمان‌سازی هستیم و این رقم بیکاری را رقم می زند.

وی همچنین با اشاره به اینکه محصولات و مواد اولیه تولید محصولات کشاورزی نیز با افزایش قیمت مواجه بوده است، افزود: بنابراین تهدید کاهش کشت گندم در سال آینده وجود دارد.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده میمه و برخوار در مجلس گفت: روز گذشته قرار نبود رئیس جمهور برنامه ارائه دهد و باید به سوالات پاسخ می‌دادند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها