کد خبر: 229264
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

راستی‌آزمایی خبر اعتمادآنلاین در پاسخ به توییتی از پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات دفتر ریاست‌جمهوری

پس از این که پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری، خبر «اعتمادآنلاین» درباره وجود پنکه جلوی تریبون رییس جمهوری هنگام حضورش در مجلس را تکذیب کرد. اعتمادآنلاین برای تایید خبر نخست خود به عکسی از خبرگزاری رسمی مجلس شورای اسلامی استناد کرد تا صحت خبر نخست خود را راستی‌آزمایی کرده باشد.

راستی‌آزمایی خبر اعتمادآنلاین در پاسخ به توییتی از پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات دفتر ریاست‌جمهوری
کد خبر: 229264
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۲:۰۰:۰۰

اع تمادآنلاین| روز گذشته عکسی در کانال اعتمادآنلاین به همراه توضیحاتی منتشر شد مبنی بر «پنکه‌ای که امروز در جلسه سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور هنگام سخنرانی حسن روحانی جلوی او روشن بود» که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

پس از انتشار این عکس، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری، خبر «اعتمادآنلاین» درباره پنکه جلوی تریبون رییس جمهوری را تکذیب کرد. اسماعیلی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «علاوه بر پخش زنده، صدها دوربین سخنان امروز رئیس‌جمهور

در مجلس را از همه زوایا پوشش دادند. اما فقط یک رسانه پنکه‌ای را دیده که نه مردم، نه عکاسان و تصویربرداران شریف و نه هیچ‌کدام از حاضران در مجلس ندیده اند. #دروغ #اعتماد را از مردم می‌گیرد.»

توییت پرویز

با این حال فارغ از اتهام دروغگویی که از سوی معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری به رسانه اعتمادآنلاین نسبت داده شده؛ اما با استناد به صحبت‌های پرویز اسماعیلی مبنی بر این که صدها دوربین دیگر این مراسم را از زوایای مختلف پوشش دادند، کافی است جستجویی در گزارش تصویری برخی از رسانه‌های دیگر داشته باشیم تا پنکه مورد نظر را در جایگاه مشاهده کنیم. اعتمادآنلاین برای تایید خبر نخست خود به عکسی از خبرگزاری رسمی مجلس شورای اسلامی استناد می‌کند تا صحت خبر نخست خود را راستی‌آزمایی کرده باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها