کد خبر: 229082
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۲:۵۷:۰۰
| |

فرهاد تجری، نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین مطرح کرد:

ضرورت توجه وزارت راه به بهسازی راه های مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

فرهاد تجری نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار توجه به بهسازی راه های روستایی و بین شهری مناطق زلزله زده شد.

ضرورت توجه وزارت راه به بهسازی راه های مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
کد خبر: 229082
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۲:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| فرهاد تجری در نشست علنی امروز (سه شنبه، 6 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توجه به بهسازی راه های روستایی و بین شهری مناطق زلزله زده گفت: علیرغم تاکید و دستور وزیر در روزهای نخست زلزله برای بهسازی جاده سرپل ذهاب به ثلاث باباجانی متاسفانه تاکنون هیچ اقدام خاصی انجام نشده و راه های روستایی و مشکلات آن به قوت خود باقی است، امیدواریم به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در تذکری به سازمان برنامه و بودجه افزود: علیرغم اینکه در جلسه با مجمع نمایندگان استان در خصوص تعیین تکلیف 2 میلیون دلاری که از محل صندوق توسعه ملی به عنایت مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده اختصاص داده شده بود اما متاسفانه تاکنون هیچ توضیح شفافی در مورد هزینه کرد این مبلغ ارائه نشده است.

وی در تذکری به وزیر نیرو در خصوص بازنگری در طرح مناطق گرمسیری گفت: اغلب زمین های زراعی مناطق سرپل ذهاب و قصر شیرین از قلم افتاده و به وعده ها عمل نشده است.

نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: علیرغم اهمال وام تصویب شده در هیات دولت برای مناطق زلزله زده هنوز بانک ها توجهی به این موضوع نکرده اند.

منبع:خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها