کد خبر: 227820
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۱ ۰۸:۱۶:۰۰
| |

یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس

افزایش نرخ تورم ساعتی است/ مردم وارد بازی کسانی که حرص و ولع در بازار ایجاد می‌کنند، نشوند

عزت‌الله یوسفیان‌ملا  با اشاره به افزایش تورم، گفت: در گذشته نرخ تورم ماهانه و سالانه تغییر می‌کرد؛ اما در حال حاضر نرخ تورم ساعتی تغییر می‌کند و نمی‌توان افزایش آن را هفتگی دانست.

افزایش نرخ تورم ساعتی است/ مردم وارد بازی کسانی که حرص و ولع  در بازار ایجاد می‌کنند، نشوند
کد خبر: 227820
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۱ ۰۸:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| عزت‌الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید افزایش نرخ تورم ساعتی تغییر می کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد: تا زمانی که بازار احساس امنیت نکند و به نظر برسد که اگر جنسی فروخته شود فردا یا گران تر می شود یا دیگرآن جنس پیدا نمی شود باعث خواهد شد که قیمت ها افزایش یابد، بنابراین تا زمانی که مدیران کشوری اطلاع رسانی نکنند تاثیر منفی بر معیشت مردم داشته باشد.

نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی گفته می شود با مردم صحبت شود به این دلیل است که مردم از شرایط واقعی اقتصاد کشور مطلع شده و وارد بازی کسانی که حرص و ولع را در بازار ایجاد می کنند، نشوند.

وی با بیان اینکه اتفاقی از نظر تحریمی در کشور نیافتاده است، بیان داشت: هیچ اتفاقی در ایران از جهت فیزیک نیافتاده نه صادرات یک قطره نفت متوقف شده است نه واردات یک دلار منتفی، در این بین باید گفت در انبارها احتکاری صورت نمی گیرد و احتکار معنا ندارد.

یوسفیان ملا عنوان کرد: احتکار برای زمانی است که کشت بی حساب و کتاب بود و نظارتی بر واردات و صادرات انجام نمی شد، این در حالی است که تمام اجناس کشور اندازه گیری شده تا کیلوی آخر گندم مشخص است، تا دانه آخر برنج مشخص شمرده شده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه همه چیز مشخص و سرجا است تاکید کرد: دراین شرایط دلیلی وجود ندارد مردم چنین تورمی را تحمل کنند، اگر اطلاع رسانی شود که چه میزان برنج در کشور کشت می شود مردم به دام کسانی که می خواهند حرص و ولع ایجاد کنند نمی افتند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تا زمانی که توزیع کالا غلط است و اطلاعات به درستی در اختیار مردم قرار نمی گیرد درامور اقتصادی اخلال ایجاد و بر مردم فشار وارد می شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها