کد خبر: 225320
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۰۷:۴۸:۰۰
| |

یک نماینده مجلس:

به ‌خاطر وحدت، امضای طرح سوال از رییس‌جمهور را پس گرفتم

عبدالحمید خدری نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی نوشت:ما نباید کاری کنیم که در جامعه القا شود که بین مجلس و دولت اختلاف است زیرا اگر این تصور بین مردم ایجاد شود برای کشور مضر خواهد بود و دشمنان نظام هم از این فضا برای ضربه زدن به‌نظام استفاده خواهند کرد. تنها راه عبور از مشکلات، وحدت و همدلی است.

به ‌خاطر وحدت، امضای طرح سوال از رییس‌جمهور را پس گرفتم
کد خبر: 225320
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۰۷:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالحمید خدری نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت:من سوال از رییس‌جمهور را امضا کرده بودم اما در ادامه کار، امضای خود را پس گرفتم. دلیل این تصمیم بنده به جلسه با مقام معظم رهبری برمی‌گردد. در آن جلسه رهبر معظم انقلاب، نمایندگان مجلس و دولت را به تعامل و دوستی هرچه بیشتر دعوت کردند. پس از این سخنان به این نتیجه رسیدم که اگر در یک فضای دوستانه این روند دنبال شود بیشتر به نفع کشور است.

ما نباید کاری کنیم که در جامعه القا شود که بین مجلس و دولت اختلاف است زیرا اگر این تصور بین مردم ایجاد شود برای کشور مضر خواهد بود و دشمنان نظام هم از این فضا برای ضربه زدن به‌نظام استفاده خواهند کرد. تنها راه عبور از مشکلات، وحدت و همدلی است و من به‌ نوبه خودم تلاش می‌کنم که این فضا ایجاد شود.به هر تقدیر طرح سوال از رییس‌جمهور اعلام وصول ‌شده و امیدوارم آقای روحانی از این فرصت برای پاسخگویی به مردم و مجلس استفاده کند و اگر ناگفته‌هایی وجود دارد حتما به اطلاع همگان برساند. محور سوالات به حوزه اقتصاد مربوط می‌شود و به نظر من بهتر بود که نمایندگان امضاکننده طرح سوال به‌جای رییس‌جمهور این سوالات را از وزیر اقتصاد می‌پرسیدند.

منبع: اعتماد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها