کد خبر: 225223
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۱:۴۳:۰۰
| |

الیاس حضرتی، عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید:

رییس‌جمهوری در صحن علنی مجلس از چه سخن بگوید؟/ روحانی در مجلس درباره مشکلات اقتصادی توضیح دهد

الیاس حضرتی، عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید درباره طرح سوال از رییس‌جمهوری در مجلس گفت: مهمترین بخش سخنان رئیس‌جمهور باید درباره مشکلات اقتصادی باشد که آن هم ریشه‌ای سیاسی دارد.

رییس‌جمهوری در صحن علنی مجلس از چه سخن بگوید؟/ روحانی در مجلس درباره مشکلات اقتصادی توضیح دهد
کد خبر: 225223
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۱:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی، عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید مجلس با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجلس برای پاسخگویی به سوالات وکلای ملت، بیان کرد: معتقدم سوال از رئیس جمهور فرصت خوبی برای آقای روحانی فراهم کرده است تا بتواند به دلایل و ریشه‌های مشکلات موجود بپردازد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهمترین بخش سخنان رئیس جمهور باید درباره مشکلات اقتصادی باشد که آن هم ریشه ای سیاسی دارد، همچنین وی به مسائل سیاست خارجی، کارشکنی‌ها در برجام، مشکلات امنیتی در بخش سرمایه گذاری، همکاری یا عدم همکاری سایر قوا با دولت نیز باید بپردازد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس اظهار کرد: رئیس جمهور باید با علاقه و اشتیاق از فرصت سوال به نمایندگان در مجلس استفاده کند و به عنوان شخصی که 5 سال است امور را در دست داشته و با موانع بسیاری مواجه بوده تا جایی که مسایل امنیتی کشور به خطر نمی‌افتد مسایل را شفاف اعلام کند.

حضرتی تاکید کرد: البته تا حدودی برخی مسایل امروز به ضعف عملکرد دولت و حتی شخص آقای روحانی باز می‌گردد و بپذیرد و اعلام کند که در برخی قسمت‌ها طی سال های اول کم تجربه بودیم و اکنون برطرف می‌کنیم.

وی بیان کرد: اگر رئیس جمهور ضعف‌های دولت را پذیرفته و از فرصت حضور در مجلس استفاده کند و مسایل را شفاف بگوید آنگاه در حقیقت برنده این ماجرا افکار عمومی و مردم خواهند بود زیرا با شنیدن مسایل احساس می‌کنند که مسئولان به آنها اطمینان کرده اند و بعد از آن خودجوش وارد صحنه می‌شوند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها