کد خبر: 224644
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

قاسم میرزایی‌نیکو عضو فراکسیون امید مجلس به اعتمادآنلاین خبر داد:

نامه نمایندگان به هیات رئیسه برای عقب افتادن استیضاح وزرا قبل از حضور رئیس‌جمهور در مجلس

یک نماینده مجلس گفت:سوالاتی را که باید از وزیر می‌پرسیدیم، نپرسیدیم و ترجیح دادیم از رئیس‌جمهور سوال کردیم بنابراین باید اجازه دهیم آقای روحانی در مجلس حاضر شود و مسایل را بازگو کند و بعد از آن اگر لازم بود استیضاح وزرا را دنبال کنیم.

نامه نمایندگان به هیات رئیسه برای عقب افتادن استیضاح وزرا قبل از حضور رئیس‌جمهور در مجلس
کد خبر: 224644
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: آقای سلمان خدادادی رییس کمیسیون اجتماعی به من گفت که باید طی یک هفته کاری استیضاح وزیر کار در کمیسیون مطرح شود اما قبل از پایان زمانی که کمیسیون باید این استیضاح را بررسی می‌کرد، استیضاح آقای ربیعی اعلام وصول شده است.

او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» ادامه داد: بنابراین اعتراضی از سوی کمیسیون اجتماعی به هیات رئیسه مجلس داده شد و 21 نفر این نامه اعتراض را امضا کردند و آقای لاریجانی دستور داد تا این موضوع امروز در هیات رئیسه بررسی شود اما قبل از بررسی این اعتراض در هیات رئیسه از نمایندگان خواستیم که تا زمانیکه رییس‌جمهور برای پاسخ به سوال به مجلس نیامده است هیچ استیضاحی مطرح نشود بویژه استیضاح آقای ربیعی.

این نماینده مجلس تاکید کرد: سوالاتی را که باید از وزیر می‌پرسیدیم، نپرسیدیم و ترجیح دادیم از رییس‌جمهور سوال کردیم بنابراین باید اجازه دهیم آقای روحانی در مجلس حاضر شوند و مسایل را بازگو کنند و بعد از آن اگر لازم بود استیضاح وزرا را دنبال کنیم.

میرزایی‌نیکو گفت: در نامه این خواسته را مطرح کردیم که در شرایط فعلی استیضاح وزرا از جمله استیضاح آقای ربیعی عقب بیافتد.

او گفت: دو جناح به دنبال جمع‌آوری امضا برای این نامه بودند تا استیضاح‌ها عقب بیافتد. از جمله آقای کولیوند و آقای تابش از دو جناح مختلف امروز در صحن علنی مجلس به دنبال جمع‌آوری امضا برای این نامه بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها