کد خبر: 223239
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۲:۴۴:۰۰
| |

حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

نسخه لیبرالی برای مردم مسلمان پیچیده‌اند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بی توجهی دولت به اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد و گفت: دولت نسخه اقتصاد لیبرالی را برای مردم مسلمان ما پیچیده است.

نسخه لیبرالی برای مردم مسلمان پیچیده‌اند
کد خبر: 223239
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۲:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 10 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه اگر مشکلات اقتصادی امروز برای مردم ما به وجود آمده نتیجه نگاه دولت به مسائل است، گفت: در بررسی اجمالی زیر بنای اقتصادی دولت به کتابی برخوردیم که برخی از نزدیکان دولت نیز به رئیس جمهور در نگارش آن کمک کرده اند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صفحه 782 کتاب مذکور زیربنای اقتصاد کشور را لیبرالی می دانند، افزود: اگر اکنون فشار به مردم وارد شده و فقرا فقیرتر شده اند و همچنین اقتصاد کشور تعطیل شده و تورم وجود دارد به دلیل این نوع نگاه است.

وی با تاکید بر اینکه کسی در دولت به اقتصاد مقاومتی توجه نکرده است، تصریح کرد: متاسفانه نسخه لیبرالی برای مردم مسلمان پیچیده اند.

حاجی دلیگانی گفت: به آقای روحانی تذکر می دهم که اقتصاد مقاومتی را که نسخه شفابخش اقتصاد کشور است را اجرایی کرده تا رفاه مردم تامین شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها