کد خبر: 222808
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۴:۴۳:۰۰
| |

سخنگوی شورای نگهبان خبر داد؛

اصلاحیه قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم؛ چهارشنبه در دستور شورا

سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه «اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم» چهارشنبه این هفته در شورا بررسی می‌شود.

اصلاحیه قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم؛ چهارشنبه در دستور شورا
کد خبر: 222808
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۴:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| عباسعلی کدخدایی درباره زمان بررسی لایحه «اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم» به عنوان یکی از لوایح چهارگانه دولت در مجلس، اظهارداشت: این مصوبه در دستور کار چهارشنبه این هفته شورای نگهبان قرار دارد و اعضا در این جلسه در خصوص آن اظهارنظر خواهند کرد.

وی افزود: اگر احیانا ایرادات متعددی به این مصوبه وارد شود، مباحث در جلسات متعدد طول خواهد کشید وگرنه احتمالا در یک جلسه کار بررسی و اعلام نظر در خصوص آن پایان خواهد یافت.

از میان لوایح چهارگانه دولت که به اعتقاد کارشناسان الزامات مدنظر گروه ویژه اقدام مالی FATF برای غربی‌ها و مسیر مانع‌تراشی‌های بعدی را فراهم می کند، تاکنون لایحه «اصلاح قانون مبارزه با پولشویی»، لایحه «الحاق به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی (پالرمو)» و لایحه «اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم» به تصویب مجلس رسیده که شورای نگهبان دو مورد نخست را واجد ایرادات و مغایرت هایی با شرع و قانون اساسی دانسته و به مجلس ارجاع داده است.

لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم نیز از حدود یک ماه و نیم پیش تاکنون به مدت دو ماه در مجلس مسکوت مانده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها