کد خبر: 221999
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۵ ۱۱:۳۶:۰۰
| |

حسین کمالی، رئیس خانه احزاب ایران:

رئیس‌جمهور بدون تعارف افراد ناتوان را تغییر دهد

رئیس خانه احزاب ایران گفت: دولت باید در هر سه بخش اعم از اصلاح سیاست‌های غلط، اصلاح ساختارها و نهادها و تغییر افراد ورود کند.

رئیس‌جمهور بدون تعارف افراد ناتوان را تغییر دهد
کد خبر: 221999
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۵ ۱۱:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین کمالی با اشاره به تغییر رییس کل بانک مرکزی و اعلام آمادگی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برای کناره گیری از مسئولیت های دولتی اظهار داشت: در کل سیستم دولت، نوعی ناکارآیی قابل مشاهده است. این ناکارآیی الزاما به افراد بازنمی‌گردد، بلکه سیاست ها و ساختارها هم در ایجاد آن موثر هستند.

او با بیان اینکه به اصلاح و بازنگری در امور نیاز داریم، افزود: دولت باید در هر سه بخش اعم از اصلاح سیاست های غلط، اصلاح ساختارها و نهادها و تغییر افراد ورود کند.

رییس خانه احزاب ایران، در همین زمینه اضافه کرد: دولت باید سیاست‌ها و برنامه هایی را که اشتباه بوده و ما را به این مرحله رسانده اصلاح کند. دولت همچنین باید به حل و فصل ساختارها و نهادهایی که همراه و پاسخگو نیستند، اقدام کند.

کمالی با اشاره به لزوم تغییر افراد در دولت گفت: رئیس جمهور باید بدون تعارف و ملاحظه، افرادی را که ناتوان هستند؛ تغییر دهد و افرادی جایگزین شوند که می توانند کارها را به سرانجام برسانند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها