کد خبر: 221676
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۲:۲۶:۰۰
| |

نماینده سنندج:

وعده‌های دولت برای بهبود وضعیت کردستان فراموش شد

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص ایجاد توسعه در شهرهای کردنشین گفت: وعده‌های دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور برای بهبود وضعیت کردستان به فراموشی سپرده شده است.

وعده‌های دولت برای بهبود وضعیت کردستان فراموش شد
کد خبر: 221676
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۲:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سید احسن علوی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) در تذکری به رئیس جمهور، گفت: سال‌هاست فریاد می‌زنیم که در آناتومی توسعه کشور شهرهای کردستان به دلیل عدم توجه و اختصاص اعتبارات مورد نیاز دچار یک ناآرامی و عقب ماندگی در توسعه شده است، وعده‌های دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور برای بهبود وضعیت کردستان به فراموشی سپرده شده است.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع انتقال ترانزیت نفت خام و فرآورده های نفتی کردستان عراق و افزایش وحشتناک حجم ترافیک جاده ای در مسیر جاده های خطرناک مریوان، سنندج و کرمانشاه توسط باندهای ثروت و قدرت چه دستاوردی برای مردم کردستان داشته است؟ تصادفات و تلفات جانی ناشی از این تجارتت شبه مافیایی در این سال ها در شهرها و استان ها مایه تاسف است.

علوی اضافه کرد: شرکت‌های درگیر در تجارت نفت با عراق و پخش و پالایش مسئولیت شرعی و قانونی و اخلاقی در مخاطره انداختن جان شهروندان ما را دارند، باید پاسخگو این باشند.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها