کد خبر: 221626
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۲:۰۴:۰۰
| |

اسماعیل کوثری:

آمریکا برای گفت‌وگو با ایران باید التماس کند/ نباید خود را معطل تصمیم‌گیری‌های اروپایی‌ها کنیم

نماینده سابق مجلس گفت: مطابق بیانات رهبر انقلاب نباید خود را معطل تصمیم‌گیری‌های اروپایی‌ها کنیم.

آمریکا برای گفت‌وگو با ایران باید التماس کند/ نباید خود را معطل تصمیم‌گیری‌های اروپایی‌ها کنیم
کد خبر: 221626
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۲:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس، درباره بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «مذاکرات با اروپا قطع نشود، اما نباید معطل بسته اروپایی ماند، بلکه باید کارهای فراوان لازم در داخل کشور را دنبال کرد» گفت: مطابق بیانات رهبر انقلاب نباید خود را معطل تصمیم‌گیری‌های اروپایی‌ها کنیم.

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه سیاست‌های کلان اقتصادی، فرهنگی و نظامی در راس امور قرار دارد و باید در مورد آنها تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد، تاکید کرد: یکی از مهمترین مسائل کشور در حال حاضر مسئله اقتصاد است، ما نباید به هیچ وجه خود را معطل موضوعات دیگری کنیم.

کوثری با تاکید بر اینکه باید در جهت تولید و رفع بیکاری همه تلاش خود را به کار گیریم افزود: باید همزمان با مذاکراتی که در اروپا انجام می‌شود در داخل کشور نیز در زمینه اقتصادی با استفاده از سرمایه‌های موجود در کشور و نقدینگی‌ که در دست مردم و بانکها قرار دارد، اقدامات لازم صورت گیرد.

او با بیان اینکه باید در جهت تولید فعال‌تر شویم و اقتصادی بر مبنای پایه گذاری خود که همان اقتصاد مقاومتی است، کار را پیش ببریم، ادامه داد: رفع بیکاری و تولیدات بیشتر و متکی بر خود بودن می‌تواند در بخش اقتصادی ما بسیار تاثیرگذار باشد.

نماینده سابق مجلس در پایان خاطر نشان کرد: سه سال مذاکره با برجام بی نتیجه ماند و آمریکا بار دیگر بدعهدی خود را نشان داد، حقیقتی بود که رهبر معظم انقلاب بارها آن را خاطر نشان کردند و در خصوص آن هشدار دادند؛ ایشان از مسئولین می‌خواهند با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌ها در مقابل آمریکا، نشان دهند، این آمریکاست که باید برای گفت و گو با ایران التماس کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها