کد خبر: 221586
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۰۹:۰۳:۰۰
| |

حواشی تذکر نماینده ارومیه در صحن علنی مجلس

قاضی‌پور میکروفونش را بر میز کوبید/ پزشکیان: به اتاق فرمان تذکر می‌دهم

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نادر قاضی پور خواستار ارائه تذکرش بود که این فرصت در زمان ریاست علی لاریجانی بر مجلس به او داده نشد. اما پس از آنکه مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس ریاست جلسه را برعهده گرفت او تذکرش را مطرح کرد که در دستور نبود و میکروفونش از سوی اتاق فرمان قطع شد.

قاضی‌پور میکروفونش را بر میز کوبید/ پزشکیان: به اتاق فرمان تذکر می‌دهم
کد خبر: 221586
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۰۹:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه حواشی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اعتمادآنلاین ، نادر قاضی پور نماینده ارومیه از زمانیکه علی لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت خواستار ارائه تذکر بود که این فرصت به او داده نشد اما در هنگام بررسی تبصره 7 لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان و در هنگامی که مسعود پزشکیان ریاست جلسه را برعهده داشت او فرصتی برای ارائه تذکر خود پیدا کرد و قاضی پور نسبت به رفتار علی لاریجانی، رئیس مجلس اعتراض کرد اما مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت تاکید کرد که اخطارها باید در چارچوب موضوع باشد و با توجه به اینکه تذکر نماینده ارومیه مربوط به قبل است، خواستار توقف اظهارات او شد.

قاضی‌پور اما تذکر خود را ادامه داد که اتاق فرمان میکروفون او را قطع کرد. این اتفاق اعتراض شدید قاضی پور و فریادهای او بر سر نماینده همزبانش، مسعود پزشکیان را به دنبال داشت. قاضی پور میکروفون را بر میز میکوبید و فریاد می زد.

پزشکیان در واکنش به اعتراض صورت گرفته از سوی قاضی پور گفت: من میکروفون را قطع نکردم و بابت این اقدام به اتاق فرمان مجلس تذکر می دهم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها