کد خبر: 216975
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۳:۰۷:۰۰
| |

یک نماینده مجلس در تذکری مطرح کرد:

لزوم برخورد جدی با مفاسد اقتصادی در دادگاه های ویژه

نماینده مردم قائمشهر در مجلس بر لزوم برخورد جدی با مفاسد اقتصادی تاکید کرد در دادگاه های ویژه تاکید کرد.

لزوم برخورد جدی با مفاسد اقتصادی در دادگاه های ویژه
کد خبر: 216975
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۳:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالله رضیان در نشست علنی امروز (سه شنبه 12 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: امروز کشور در گذر سخت تاریخی قرار دارد و مردم در معرض امتحان بزرگی هستند، چرا که دشمنان در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی خبیث با همه توان خود به جنگ ملت ایران آمده اند و بهترین ابزار را جنگ اقتصادی دانسته اند و می خواهند مردم را دلسرد کنند، اما ملت ایران همیشه هوشیار و بیدار است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هوشیاری تمامی ملت و عدم توجه به جوسازی ها و درک شرایط، همچنین توجه مسئولان و درک آنان از شرایط موجود باید همواره مدنظر باشد، همچنین با رانت در فضای اقتصادی برخورد شود و می بایست با رعایت تمامی جوانب، امانتداری و خداترسی و همچنین همراهی با ملت و مقام معظم رهبری رو به جلو حرکت کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: دستگاه قضایی و دستگاه های نظارتی باید بر اجرای عدالت نظارت دقیق داشته باشند، در این راستا تشکیل دادگاه های ویژه برای برخورد با مفاسد اقتصادی در دستور کار باشد. بحث جایگزینی وزرا و مدیران غیرشفاف و ناکارآمد و همچنین به کارگیری مدیریت جهادی و هوشیاری بیشتر مجلس و خروج از فضای انفعالی و دفاع همه جانبه از حقوق ملت و تقویت وظیفه نظارتی و نظارت بر هزینه کردها و جلوگیری از رانت خواری چه در بخش دولتی و چه در بخش غیردولتی از لازمه های موفقیت است.

وی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی به وضعیت بیمارستان رازی قائمشهر رسیدگی کند، چرا که مقرر شده بود که در سال گذشته این پروژه به پایان برسد، همچنین وزیر نیرو به وضعیت آب شرب و برق حوزه انتخابیه ام توجه کند و با توجه به آب و هوای استان مازندران این استان باید درخصوص هزینه های برق به مانند استان های گرمسیری محسوب شود.

منبع:خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها