کد خبر: 193219
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

محمدرضا بادامچی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین مطرح کرد:

کناره‌گیری کاندیدای امیدی‌ها برای ریاست کمیسیون اجتماعی به نفع فردی دیگری/ این اقدامات به فراکسیون امید ضربه می‌زند

یک عضو کمیسیون اجتماعی با انتقاد از عدم توجه به کار تشکیلاتی در کمیسیون اجتماعی، گفت: کاندیدای امیدی‌ها برای ریاست کمیسیون اجتماعی به نفع کاندیدای دیگری انصراف داد که این اقدام کار غیر تشکیلاتی بود و به فراکسیون امید ضربه وارد شد.

کناره‌گیری کاندیدای امیدی‌ها برای ریاست کمیسیون اجتماعی به نفع فردی دیگری/ این اقدامات به فراکسیون امید ضربه می‌زند
کد خبر: 193219
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا بادامچی نماینده تهران و عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه این کمیسیون، به اعتمادآنلاین گفت: از اعضای 23 نفره کمیسیون اجتماعی 9 نفر عضو فراکسیون امید هستند. به همین جهت قرار شد برای انتخابات ریاست کمیسیون میان 9 نفر از اعضای فراکسیون امید در کمیسیون اجتماعی به صورت استمزاجی رای‌گیری شود و هرکسی رای بیشتری داشت کاندیدای ریاست کمیسیون شود.

او ادامه داد: دو روز گذشته 9 عضو فراکسیون امید در کمیسیون اجتماعی جلسه داشتیم اما خانم جلودارزاده غایب بود و رای خودش را به بنده داد که این موضوع از سوی افراد حاضر در جلسه پذیرفته نشد و آقای بیگدلی با یک رای بیش از من به عنوان کاندیدا مطرح شدند.

این عضو کمیسیون اجتماعی با انتقاد از عدم کارتشکیلاتی، تاکید کرد: در کمیسیون اجتماعی آقای سلمان خدادی، آقای عزیزی و آقای بیگدلی به عنوان منتخب فراکسیون امید برای ریاست کاندیدا شدند. اما آقای بیگدلی با شروع جلسه اعلام کرد که به نفع آقای سلمان خدادی کنار می رود.

بادامچی با انتقاد از عدم کار تشکیلاتی کاندیدای امیدی‌ها برای ریاست کمیسیون اجتماعی، گفت: این اقدام کار غیر تشکیلاتی است و خوب نبود. این اقدامات زیبنده فردی که عضو تشکیلات فراکسیون امید است و این فراکسیون در رصد جوانان است، خوب نیست. این اقدامات به فراکسیون امید ضربه می‌زند.

او ادامه داد: متاسفانه این اقدامات بعضا در برخی از کمیسیون‌های دیگر همچون کمیسیون بهداشت هم تکرار شد. اما در کمیسیون اجتماعی کناره‌گیری کاندیدای امیدی‌ها به نفع شخص دیگر بسیار مشمئز کننده بود. فردی که خود را منتخب تعدادی از اعضای فراکسیون امید می داند نباید به نفع فرد دیگری کنار می‌رفت. آقای بیگدلی اگر نمی‌خواستند که در انتخابات ریاست کمیسیون شرکت کنند نباید کاندیدا می‌شدند و یا در فراکسیون استعفا می‌داد تا یک نفر دیگر کاندیدا می‌شد. این ضرباتی است که دوستان ما گاها به فراکسیون امید می‌زنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها