کد خبر: 193122
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۰۹:۳۹:۰۰
| |

واکنش زائری به تکذیبیه دفتر امام جمعه اصفهان؛

دوستان انقلابی فکر نکنند که در این روزگار با لاپوشانی می‌توان آبروی انقلاب را حراست کرد

محمدرضا زائری گفت: امام جمعه اصفهان باید از رهبری و مردم عذرخواهی کند.

دوستان انقلابی فکر نکنند که در این روزگار با لاپوشانی می‌توان آبروی انقلاب را حراست کرد
کد خبر: 193122
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا زائری، خطیب مشهور در واکنش به تکذیبه دفتر امام جمعه اصفهان نوشت: راستش به هیچ وجه نمی خواستم این موضوع را ادامه بدهم، اما جسارت و جرأت و صراحت دفتر امام جمعه اصفهان (البته رفتارشان یک کلمه دیگر می تواند بهتر توصیف کند که من به کار نمی برم)! باعث شد این چند کلمه را بنویسم.


عجیب است که بعد از تکذیب موضوع از سوی دفتر امام جمعه برخی دوستان خواسته اند من عذرخواهی کنم! در حالی که امام جمعه اصفهان باید از مردم و رهبر انقلاب عذرخواهی کنند!


در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه چنین حدیثی خوانده اند - که حتى منبعش را نمی توان نشان داد- و بعد هم متصدیان دفتر ایشان با زبان روزه تکذیب کرده اند!


پیش از این هم مشابه این ماجرا از جناب آقای علم الهدى سر زد و بعد از تکذیب، خبرنگار را پیدا کردم و صوت جلسه را شنیدم و از جرأتشان در تکذیب تعجب کردم، امشب هم با دوستان ایسنا صحبت مفصل داشتم و از صحت موضوع و دقت خبر مطمئن شدم.


لازم است یکبار برای همیشه تکلیف آقایان ائمه جمعه ای که به نام انقلاب و رهبری آبروی دین و دیانت را می برند معلوم شود تا بفهمیم واقعا جلوداران جریان دیانت و ایمان در این سرزمین چه کسانی هستند و رهبر بزرگوار هم تصمیم بگیرند که آیا راضی هستند چنین اشخاصی ایشان را نمایندگی کنند؟ اگر ایشان این سخن را گفته اند-که گفته اند، و برای همین هم سایت ایشان در متن تکذیبیه احادیث مشابه را برای توجیه موضع شان ذکر کرده- مردانه پای حرفشان بایستند و یا به اشتباه خود اعتراف کنند!


چرا آبروی هزار و چهارصد ساله مکتب اهل بیت و خاندان رسالت را چنین حراج کرده اند و به میراث خونین علمای صالح و بزرگان دین چوب تاراج زده اند؟


آیا باور ندارند که به زودی عمر و روزگار ریاست و زعامت شان به سر می آید و به خاطر فوج فوج کسانی که از دایره دین بیرون رانده اند باید پاسخگو باشند؟


دوستان انقلابی و متدین هم فکر نکنند که در این روزگار دیگر با لاپوشانی و پرده پوشی می توان آبروی ایمان و انقلاب را حراست کرد!


نگذارید حرف حق و انتقاد صریح را دشمنان انقلاب به خود منحصر سازند، مرد باشید و نترسید و ارزش اسلام را از حرمت ظاهری مدعیان بالاتر بدانید!


با قاطعیت و صراحت مرز اسلام انقلابی معتدل و عقلانی را با شخصیت های نامداری چون بهشتی و طالقانی و موسای صدر و مطهری محکم نگهدارید ویقین داشته باشید در آن صورت هر کسی نمی تواند با افکار متحجرانه و فهم ناقص خویش از دین و اسلام با حیثیت باورهای ما بازی کند!

منبع: عصر ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها