کد خبر: 191560
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ۱۷:۱۱:۰۰
| |

فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های سیستان‌وبلوچستان

خدمت‌رسانی به نیازمندان از اولویت‌های سپاه است/ ارتقای معیشت مردم در تامین امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است

فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم اهدای 1000 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به زوج‌های جوان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: خدمت‌رسانی به نیازمندان ازاولویت‌های سپاه است که در راستای کم کردن محرومیت این منطقه اقدامات محرومیت‌زدایی در زمینه‌های مختلف در سیستان‌وبلوچستان انجام شده و امنیت پایدار را به‌دنبال داشته است.

خدمت‌رسانی به نیازمندان از اولویت‌های سپاه است/ ارتقای معیشت مردم در تامین امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است
کد خبر: 191560
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ۱۷:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| همزمان با ایام ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم اهدای 1000 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان کشوری و استانی، و زوج های جوان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه این مراسم خدمت رسانی به نیازمندان را ازاولویت های سپاه توصیف و اظهار کرد: با توجه به شرایط این خطه، سیستان و بلوچستان اولویت اول سپاه پاسداران در زمینه های مردم یاری، مردم داری و محرومیت زدایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در تمامی حوزه ها، معضلات و مشکلات موجود در سیستان و بلوچستان ورود پیدا کرده و از تمام توان خود برای رهایی این منطقه از این مشکلات درحال بهره گیری است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه تصریح کرد: بیش از 20 هزار طرح محرومیت زدایی تاکنون در سیستان و بلوچستان توسط سپاه اجرا شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران در زمینه محرومیت زدایی اقدامات بسیار خوبی تاکنون در این استان انجام داده که این امر موجب امنیت پایدار در این نقطه از ایران اسلامی شده است، وظیفه خود می دانیم علاوه بر ماموریت سازمانی که تامین امنیت می باشد، در کنار مردم بوده و با توجه به توانی که داریم در غم و شادی آنان شریک باشیم.

سردار پاکپور در ادامه تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران از زمانی که امنیت سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت، اقداماتی در زمینه رفع محرومیت این استان انجام داده و تمام توان خود را برای رفع محرومیت در کشور بکار گرفته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ارتقای معیشت مردم در تامین امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است بنابراین سپاه پاسداران جدای از تامین امنیت به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم می باشد که در این زمینه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه رفع محرومیت و اشتغالزایی در کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان انجام داده است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز در این مراسم اظهار کرد: در راستای اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی، هزار سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به زوج های جوان مددجوی کمیته امداد و نیازمندان مناطق محروم سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود.

سردار مارانی ادامه داد: این زوج‌های نیازمند با اقدامات میدانی قرارگاه، دسته‌های رزمی و نواحی مقاومت بسیح و کمیته امداد شناسایی شده‌اند، 50 درصد از این جهیزیه‌ها یعنی 500 سرویس به متعلق به زوج‌های کمیته امداد است.

او افزود: این جهیزیه‌ها شامل لوازم ضروری زندگی و همه کالای ایرانی است که با هدف مردم یاری و ترویج ازدواج آسان برای این زوج‌ها تهیه شده و در تمامی شهرستان‌ها حتی مناطق مرزی توزیع می‌شود.

منبع: سپاه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها