کد خبر: 191355
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۱:۱۹:۰۰
| |

جواد امام با تکذیب شنیده‌ها درباره دیدار خاتمی با رهبری در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

کسانی که نمی‌خواهند کشور از بن‌بست خارج شود نگران دیدار رهبری و خاتمی هستند/ خاتمی از دیدار با رهبری استقبال می‌کند

مدیر عامل بنیاد باران گفت: اگر دیداری بین رئیس دولت اصلاحات و رهبری اتفاق بیفتد و فرصتی فراهم شود حتماً آقای خاتمی استقبال می‌کند ولی خبری که درباره درخواست دیدار از سوی آقای خاتمی چند روز پیش در رسانه‌ها منتشر شد اصلاً صحت ندارد.

کسانی که نمی‌خواهند کشور از بن‌بست خارج شود نگران دیدار رهبری و خاتمی هستند/ خاتمی از دیدار با رهبری استقبال می‌کند
کد خبر: 191355
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| جواد امام، مدیر عامل بنیاد باران خبر دیدار سیدمحمد خاتمی با رهبری را تکذیب کرد اما در همین حال گفت اگر چنین اتفاقی بیفتد حتماً او(رئیس دولت اصلاحات) از آن استقبال می‌کند.

او با بیان اینکه دیداری بین آقای خاتمی و رهبری صورت نگرفته است، به «اعتمادآنلاین» گفت: «چندی پیش هم بعضی شایعه کردند که آقای خاتمی درخواست دیدار با رهبری کرده است که چنین خبری صحت ندارد و درخواستی صورت نگرفته است.»

امام در همین حال اضافه کرد: «اگر دیداری بین رئیس دولت اصلاحات و رهبری اتفاق بیفتد و فرصتی فراهم شود حتماً آقای خاتمی استقبال می‌کند. دیدارهای آقای خاتمی چیز مخفی نیست. اگر بخواهند ملاقات بروند، آن را مخفی نگه نمی‌دارند. اگر هم فرصتی برای این دیدار فراهم شود حتماً استقبال می‌کنند.»

به اعتقاد جواد امام کسانی که نمی‌خواهند کشور از بن‌بست خارج شود نگران چنین دیداری هستند؛ چون به گفته او چنین دیداری برای انسجام، همراهی، همفکری و همچنین حل مسائل بین‌المللی و داخلی می‌تواند راهگشا باشد.

او در ادامه از دعوت اصلاح‌طلبان برای مراسم افطاری امسال حسینیه امام خمینی استقبال کرد و گفت: «ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و مثبت بوده است. کسانی هم که دعوت شده بودند به این مراسم رفتند.»

عضو بنیاد باران در پاسخ به این سؤال که نظر خاتمی درباره دعوت از اصلاح‌طلبان برای مراسم افطاری رهبری چه بود گفت: «حتماً خوشحال می‌شوند.»

امام در همین حال اضافه کرد: «من سخنگوی آقای خاتمی نیستم، مطلبی که می‌گویم نظر خودم است اما من تصور می‌کنم این اتفاق گشایشی بود و اگر زودتر این ارتباط برقرار شود می‌تواند در رفع مشکلات کشور مفید و مؤثر باشد. آن‌هایی که از این دیدار استقبال نمی‌کنند کسانی هستند که نمی‌خواهند مشکلات کشور حل شود.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها