کد خبر: 189758
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ۱۱:۵۲:۰۰
| |

مرکز امور حقوقی بین‌‌‌‌المللی نهاد ریاست‌جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد

اسناد و رایانه‌های دفتر حقوقی ایران در لاهه به سرقت نرفته است/ سارقان بیش از صد هزار یورو از دفتر ایران در لاهه دزدیدند

اطلاعیه مرکز امور حقوقی بین‌‌‌‌المللی نهاد ریاست‌جمهوری درباره سرقت از دفتر این مرکز در لاهه آورده است: به موجب بررسی­‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که تاکنون انجام شده، بخش بایگانی و اسناد و مدارک شعبه و نیز رایانه‌های آن مورد سرقت و دستبرد قرار نگرفته است و اخباری که در بعضی سایت‌ها در این زمینه منتشر شده، مطابق با واقع نیست.

اسناد و رایانه‌های دفتر حقوقی ایران در لاهه به سرقت نرفته است/ سارقان بیش از صد هزار یورو از دفتر ایران در لاهه دزدیدند
کد خبر: 189758
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ۱۱:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| روابط عمومی مرکز امور حقوقی بین‌المللی نهاد ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای به ارائه توضیحاتی درباره ورود سارقان به دفتر حقوقی ریاست‌جمهوری کشورمان در لاهه پرداخت.

در این اطلاعیه آمده است: در بامداد چهارشنبه 28 اردیبهشت 1397 بخشی از ساختمان اجاری محل استقرار شعبه لاهه، مورد سرقت قرار گرفته و مقداری وجوه نقد (کمی بیش از صد هزار یورو) که برای امور جاری شعبه مورد استفاده بوده، به سرقت رفته است اما سارق یا سارقین کار را ناتمام رها کرده و با به‌جا گذاشتن مقداری از وسایل خود و مقداری از وجوه سرقتی، محل را ترک کرده­‌‌‌‌اند.

مسئولین شعبه بلافاصله پس از اطلاع مراتب را به پلیس گزارش کردند و مأموران پلیس هم در محل حضور یافتند و با بررسی تخصصی و فنی محل و آثار به‌جامانده از سارقین، گزارش‌های لازم را تهیه و نتیجه را اعلام خواهند نمود. ضمناً همزمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه نیز در جریان قرار گرفته و اقدامات لازم را انجام دادند و اوضاع تحت کنترل می­‌باشد.

این اطلاعیه با اشاره به انتشار برخی اخبار درباره این اتفاق، خاطرنشان کرد: به موجب بررسی­‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که تاکنون انجام شده، بخش بایگانی و اسناد و مدارک شعبه و نیز رایانه‌های آن مورد سرقت و دستبرد قرار نگرفته است و اخباری که در بعضی سایت‌ها در این زمینه منتشر شده، مطابق با واقع نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها