کد خبر: 189580
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۸ ۱۰:۴۵:۰۰
| |

پیام تسلیت مقامات در پی درگذشت قائم مقام‌ دبیر شورای نگهبان

در پی درگذشت محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام‌ دبیر شورای نگهبان علی‌جنتی دبیر شورای نگهبان، علی لاریجانی رییس مجلس و عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در پیام‌های جداگانه‌‌‌ای درذگشت علیزاده را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مقامات در پی درگذشت قائم مقام‌ دبیر شورای نگهبان
کد خبر: 189580
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۸ ۱۰:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام‌ دبیر شورای نگهبان شب گذشته دار فانی را وداع گفت، بر همین اساس مقامات کشور در پیام‌هایی درگذشت او را تسلیت گفته‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی درگذشت محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان شورای نگهبان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: خبر درگذشت مرحوم محمدرضا علیزاده، عضو با سابقه حقوقدان شورای نگهبان، موجب تاثر و تالم گردید. آن مرحوم از ابتدای انقلاب در جایگاه‌های مهم به خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و در سالیان متمادی عضویت در شورای نگهبان، در کسوت حقوقدانی به حفاظت از قانون اساسی همت گماشت و الحق که در این راه، بی‌ادعا، مخلصانه و با دقّت نظر کم‌نظیر تلاش کرد.

اینجانب ضایعه مولمه درگذشت آن مرحوم را به خانواده محترم ایشان و سایر وابستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای آن مرحوم، رحمت و غفران واسعه و برای مصیبت دیدگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

تسلیت رئیس مجلس در پیامی درگذشت قائم مقام‌ دبیر شورای نگهبان

همچنین علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عضو حقوقدان و قائم مقام‌ دبیر شورای نگهبان را تسلیت گفت.

در متن تسلیت او آمده است: درگذشت جناب آقای حاج محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان و قائم مقام‌ دبیر شورای نگهبان موجب تاسف گردید.

ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم و اعضای محترم شورای نگهبان، برای ایشان، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سخنگوی شورای نگهبان درگذشت قائم مقام‌ دبیر شورای نگهبان را تسلیت گفت


عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان هم با صدور پیامی درگذشت قائم مقام‌ دبیر شورای نگهبان را تسلیت گفت.

در این پیام تاکید شده است: کل نفس ذائقه الموت. در اولین روز ماه میهمانی خدا، نظام جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نهاد شورای نگهبان، در سوگ خادمی بی‌‌ادعا، مخلص، مومن و دوست داشتنی نشست.

مرحوم محمدرضا علیزاده با سابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان، آمیزه‌‌‌ای از حسنات را در خود جمع آورده بود و ما به عنوان همکاران ایشان در شورای نگهبان، چه از جهت سلوک شخصی و چه از جهت انجام وظایف قانونی از محضر ایشان بهره‌های فراوان برده‌ایم و البته سرآمد همه محاسن ایشان، ارادت مخلصانه و بی شائبه به اهل بیت عصمت و طهارت، به ویژه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بود.

اینجانب این مصیبت سنگین را به خانواده آن مرحوم تسلیت میگویم و رجاء واثق دارم که خداوند متعال این خدمتگزار بی‌‌ادعای مردم شریف ایران اسلامی را با اولیای طاهرینش محشور گرداند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها