کد خبر: 189280
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۱۴:۱۲:۰۰
| |

مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی:

فراکسیون مستقلین با ارائه لیست مشترک در انتخابات هیئت‌رئیسه موافق است

مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی درباره هیئت‌رییسه مجلس گفت: اکثریت اعضای این فراکسیون نظر مثبتی نسبت به اجماع با سایر فراکسیون‌ها جهت ارائه لیست مشترک در انتخابات سال سوم هیات رییسه را دارند.

فراکسیون مستقلین با ارائه لیست مشترک در انتخابات هیئت‌رئیسه موافق است
کد خبر: 189280
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۱۴:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی درباره تصمیم فراکسیون مستقلین ولایی در سومین سال انتخابات هیات رییسه مجلس، گفت: فراکسیون ولایی هنوز تصمیم قطعی نگرفته است اما در آخرین جلسه رای‌گیری استمزاجی صورت گرفت. اکثریت اعضا موافق بودند که در صورت تمایل دو فراکسیون امید و ولایی، لیست مشترک برای انتخابات هیات رییسه داده شود.

او افزود: با توجه به اینکه هنوز این تصمیم قطعی نیست، هنوز صحبتی با دو فراکسیون دیگر نشده است ولی در صورت قطعی شدن این تصمیم لازم است که فراکسیون‌ها اعضای خود را مدیریت کنند تا دیگر آنها همچون انتخابات سال گذشته به صورت جداگانه در صحن مجلس کاندیدا نشوند.

لاهوتی یادآور شد: سال گذشته علیرغم تفاهم سه فراکسیون سیاسی مجلس برای ارائه لیست مشترک در انتخابات هیات رییسه، برخی از اعضای فراکسیون‌ها به صورت جداگانه و خارج از توافق صورت گرفته کاندیدا شدند که انتظار می‌رود این اتفاق در این دوره از انتخابات رخ ندهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها