کد خبر: 188788
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۰۸:۴۰:۰۰
| |

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»

بار ناامیدی مردم در شرایط کنونی تنها به دوش دولت نیست/ اگر اعتماد مردم جلب نشود، همه حاکمیت به خطر می‌افتد/ بی‌اعتنایی به مردم موجب ضرر کردن حاکمیت می‌شود

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره وضعیت دولت و عملکرد گروه‌ها و جناح‌های سیاسی گفت: در حال حاضر هر اتفاقی که در کشور روی دهد از ناامید شدن مردم گرفته تا بقیه مباحث بار آن تنها به دوش دولت نیست. الان هر اتفاقی در کشور بیفتد و مخصوصا اگر با مردم مانند گذشته برخورد شود و مورد بی‌اعتنایی قرار گیرند و برای جلب اعتماد آنها تلاشی نشود، همه حاکمیت زیان می‌بیند و به خطر می‌افتد.

بار ناامیدی مردم در شرایط کنونی تنها به دوش دولت نیست/ اگر اعتماد مردم جلب نشود، همه حاکمیت به خطر می‌افتد/ بی‌اعتنایی به مردم موجب ضرر کردن حاکمیت می‌شود
کد خبر: 188788
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۰۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره وضعیت حال حاضر کشور با توجه به پیامدهایی که اختلافات بر سر برجام می‌تواند به وجود آورد، بیان کرد: شرایط بحرانی است و با وضعی که الان پیش آمده، کل حاکمیت باید یکپارچه تدبیری کنند که اوضاع داخلی با انسجام و وحدت پیش رود.

او با تاکید به این موضوع که در حال حاضر کشور درگیر تعدادی ابرچالش است، عنوان کرد: ‌برای حل ابرچالش‌هایی که الان وجود دارد و خروج از این وضعیت که مستلزم همکاری همه قوا و کل حاکمیت است، باید چاره‌ای اندیشه شود تا کشور را در مقابل تهدیدهای خارجی ایمن کند.

صوفی با اشاره به کاستی‌ها و کم‌کاری‌هایی که در دولت روحانی در این دوره وجود داشته، گفت: در شرایط فعلی وجه همت همه باید این باشد که با انسجام از کشور حمایت کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه شاید قبل از این مطالبات ریز و درشت از دولت وجود داشته و انتقاداتی هم به دولت وارد بوده است، افزود: خود دولت و آقای روحانی هم به عنوان رییس‌جمهوری در سخنرانی‌های مختلف از برخی ناکارآمدی‌ها در دولت صحبت کرده است، اما الان شرایط کاملا تغییر کرده است.

او با تاکید بر لزوم حفظ انسجام بین گروه‌ها و جریان‌های مختلف در کشور گفت: فکر می‌کنم در این شرایط باید فراتر از این مسائل برخورد کرد و به موضوعات خارج از جریانات و گروه‌ها و دعواهایی که تا پیش از این وجود داشته است، نگاه کرد.

او در پاسخ به این سوال که ناامید شدن مردم از رایی که به دولت داده‌اند و حمایتی که در انتخابات از حاکمیت داشته‌اند، چه تبعاتی خواهد داشت، بیان کرد: در حال حاضر هر اتفاقی که در کشور روی دهد از ناامید شدن مردم گرفته تا بقیه مباحث بار آن تنها به دوش دولت نیست. الان هر اتفاقی در کشور بیفتد و مخصوصا اگر با مردم مانند گذشته برخورد شود و مورد بی‌اعتنایی قرار گیرند و برای جلب اعتماد آنها تلاشی نشود، همه حاکمیت زیان می‌بیند و به خطر می‌افتد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها