کد خبر: 188346
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ۱۰:۴۵:۰۰
| |

عزت‌الله یوسفیان ملا با اشاره به خروج آمریکا از برجام:

نگران شرایط اقتصادی نیستیم

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد با خروج آمریکا از برجام نگران شرایط اقتصادی نیستیم.

نگران شرایط اقتصادی نیستیم
کد خبر: 188346
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ۱۰:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| عزت الله یوسفیان ملا با اشاره به خروج آمریکا از برجام به تاثیر اقتصادی این حرکت پرداخت و گفت: پیش از توافق هسته ای ایران تجربه تحریم ها اقتصادی آمریکا را داشته است بنابراین خروج آمریکا از برجام اتفاق جدیدی در زمینه اقتصادی را رقم نمی زند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این وجود ترک توافق بین المللی از سوی آمریکا باعث ایجاد نوساناتی در میزان خرید و فروش نفت می شود، اما در حال حاضر شاهد افزایش قیمت جهان نفت هستیم و اگر این روند افزایشی ادامه پیدا کند می توان تاثیرات اقتصادی خروج آمریکا از برجام را جبران کرد.


او تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جهان، فروش نفت ایران به بازارهای جهانی قطع نمی شود با این وجود ممکن از مشکلاتی پیش بیاید اما از آنجایی که تجربه شرایط تحریمی را داشته ایم وضعیت کنونی نگران کننده نیست.

این نماینده مجلس در خصوص نگرانی مردم برای افزایش قیمت‌ها گفت: نمی توان ادعا کرد که خروج آمریکا از برجام منجر به گرانی نمی شود اما افزایش قیمت ها به گونه ای نخواهد بود که نتوانیم آن را کنترل کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین مشکلات جزیی در زمینه اقتصادی ایجاد می شود اما از آنجایی که تجربه چنین فضایی را داشته ایم می توانیم به راحتی بسیار از مسائل را کنترل و از ایجاد برخی مشکلات پیشگیری کرد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها