کد خبر: 188105
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۸ ۱۲:۴۱:۰۰
| |

قاضی زاده هاشمی در آستانه انتخابات هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین مطرح کرد؛

بینی و بین‌الله دوستان ما در هیات رئیسه تمام تلاششان را کردند/ اعضای هیات رئیسه برای انتخابات کاندیدا می‌شوند

یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: بینی و بین‌الله دوستان ما در هیات رئیسه تلاششان را کرده‌اند و سعی کردند با توجه به تقسیم‌کاری که صورت گرفته وظایفشان را انجام دهند. اما اینکه حداکثر تلاش اعضای هیات رئیسه به معنا کامل بودن است طبیعتاً برای هر تلاشی بالاتر و بهتری هم وجود دارد. به‌هرحال ما محدودیت‌های زیادی داریم.

بینی و بین‌الله دوستان ما در هیات رئیسه تمام تلاششان را کردند/ اعضای هیات رئیسه برای انتخابات کاندیدا می‌شوند
کد خبر: 188105
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۸ ۱۲:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مجلس دهم یک ماه دیگر سه ساله می‌‌شود و نمایندگان باید برای سومین بار اعضای هیات رئیسه مجلس را انتخاب کنند؛ این درحالی است که بعضی از نمایندگان مجلس به عملکرد هیات رئیسه کنونی انتقاد دارند و از لزوم تغییر در آن می‌گویند.

اما امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مشهد و عضو هیات رئیسه مجلس معتقد است که اعضای هیات رئیسه مجلس تمامی تلاششان را برای انجام وظایف خود انجام داده‌‌اند. او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با بیان اینکه بینی و بین الله دوستان ما در هیات رئیسه تلاششان را کرده‌اند و سعی کردند با توجه به تقسیم‌کاری که صورت گرفته وظایفشان را انجام دهند،‌گفت:‌ «اما اینکه حداکثر تلاش اعضای هیات رئیسه به معنا کامل بودن است طبیعتاً برای هر تلاشی بالاتر و بهتری هم وجود دارد. به‌هرحال ما محدودیت‌های زیادی داریم.»

او ادامه می‌دهد:‌«برای مثال من به دنبال این بودم که نظام قانون‌گذاری و نظارت به‌صورت اتوماسیون دربیاید و همچنان پیگیر هستم. اما پیاده‌سازی، آموزش، همراه کردن، کار با نیروی انسانی زمان‌بر است و باید زیرساخت و ابزار آن فراهم شود که طبیعتاً طول می‌کشد.»

قاضی‌زاده هاشمی از برنامه ریزی فراکسیون ولایی برای انتخابات هیات رئیسه مجلس اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و می‌گوید

چون مسئولیتی در فراکسیون ندارد باید هیات رئیسه این فراکسیون در این زمینه پاسخگو باشند.

او با بیان اینکه چون عضو هیات‌رئیسه مجلس است به صلاح نیست تغییرات در هیات رئیسه را پیش‌بینی کند، درباره احتمال کاندیداتوری خودش برای انتخابات هیات‌ رئیسه می‌گوید:‌ «به‌هرحال افرادی که عضو هیات رئیسه هستند، کاندیدا می‌شوند مگر اینکه نظر ملت شریف درصحنه یعنی همکاران گرامی تغییر کند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها