کد خبر: 167589
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۳ ۱۱:۱۴:۰۰
| |

امیر علی آراسته معاون آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران

هوشیاری جوانان، ضامن موفقیت در برابر توطئه‌ دشمنان است/ تحرکات دشمن در سوریه، عراق و یمن بهانه‌ای برای مقابله با ایران است

آراسته معاون آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر تلاش دشمنان برای مبارزه با ابزار فرهنگ گفت: ملت غیور ما به ویژه جوانان باید در مقابله با توطئه‌های دشمنان هوشیار و آماده باشند و با رعایت وحدت کلمه، سینه به سینه دشمن بایستند تا در مقابله با این جنگ خطرناک دشمن موفق شوند.

هوشیاری جوانان، ضامن موفقیت در برابر توطئه‌ دشمنان است/ تحرکات دشمن در سوریه، عراق و یمن بهانه‌ای برای مقابله با ایران است
کد خبر: 167589
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۳ ۱۱:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر علی آراسته، معاون آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه دیروز در مراسم بزرگ جشن مطلع‌الشمس شهر هیدج زنجان که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد، گفت: شهدا با اهدای خون پاکشان، استقلال، عظمت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.


او با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: برگزاری جشن‌هایی مانند مطلع‌الشمس گامی در راستای شناساندن منطقه و نشان دادن عظمت قرآن و اسلام در این برهه که ما در جنگ تمام‌عیار با دشمنان هستیم، است.

معاون آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه زمانی جوانان ما در جبهه‌ها جنگ رو در رو با دشمن داشتند، تصریح کرد: در برهه کنونی دشمن با ابزار مختلف به جنگ فرهنگی و سیاسی علیه کشورمان روی آورده است.

آراسته افزود: دشمنان ما بعد از اینکه تمام گزینه‌های روی میز را علیه کشورمان از حمله به صحرای طبس و جنگ تحمیلی تا جنگ‌های نیابتی در منطقه را امتحان کرده و ناامید شدند، به تهاجم فرهنگی روی آوردند.

او ادامه داد: ملت غیور ما به ویژه جوانان باید در مقابله با توطئه‌های دشمنان هوشیار و آماده باشند و با رعایت وحدت کلمه، سینه به سینه دشمن بایستند تا در مقابله با این جنگ خطرناک دشمن موفق شوند.

معاون آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان اسلام در سوریه، عراق و یمن فجایع فراوانی به بار آوردند، خاطرنشان کرد: همه این تحرکات بهانه‌ای برای مقابله با کشورمان است.

آراسته با اشاره به اینکه شیعه بودن از بزرگ‌ترین افتخارات ما است، ابراز داشت: شیعه زیباترین قسمت شجره طیبه است، بنا بر روایات شجره طیبه را وقتی تشبیه می‌کنند ریشه این درخت و شجره رسول‌الله (ص) است، تنه آن حضرت علی (ع) و برگ‌های این درخت نیز شیعیان و دوستداران اهل‌بیت (ع) هستند، لذا باید با همت تمام این شجره طیبه را حفظ کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها