کد خبر: 167213
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۱۰:۲۷:۰۰
| |

وزیر دفاع:

نیروهای مسلح کشورمان از هیچ دشمنی واهمه ندارند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح از هیچ دشمنی واهمه ندارند، گفت: امروز هر چه دشمنان فریاد می زنند ملت عزیزمان با شجاعت و اقتدار محکم ایستاده اند.

نیروهای مسلح کشورمان از هیچ دشمنی واهمه ندارند
کد خبر: 167213
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۱۰:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سرتیپ امیر حاتمی در مراسم تحلیف جمعی از افسران جدیدالورود وزارت دفاع شجاعت را مهمترین ویژگی نیروهای مسلح کشورمان عنوان کرد و ادامه داد: کسانی که مفتخر به حضور در نیروهای مسلح می شوند باید از شجاع ترین ها باشند و بحمدالله امروز این جوانان در وزارت دفاع پاسدار حریم اقتدار و عزت کشور هستند.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح دارای قابلیت دفاع راهبردی است، گفت: امروز توانسته ایم با اتکا به همین جوانان متخصص، متعهد و متدین کشورمان بازدارندگی را محقق کرده و از منافع و امنیت ملی خودمان در هرجا که مخاطره ای برای آن پیش بیاید دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه بحمدالله جوانان و نیروهای مسلح کشورمان می توانند از امنیت منطقه دفاع کنند، تصریح کرد: امنیت منطقه به هم پیوسته است لذا باید تک تک واحدهای آن امنیت داشته تا همه در ثبات و امنیت باشند و امروز مفتخریم که خواستارحفظ ثبات و امنین منطقه هستیم.


حاتمی تصریح کرد: با عزمی جزم و اراده ای پولادین مفتخریم نیازهای دفاعی نیروهای مسلح مقتدر و عزیزمان را تامین کرده و در اختیار آنان قرار می دهیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به نام حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: وزارت دفاع به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ بسیار تلاش خواهد کرد محصولاتی تمام ایرانی و بومی تولید و در اختیار نیروهای مسلح بگذارد تا با لاترین امنیت را برای مردم کشورمان تامین کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح لازمه پیشرفت اقتصاد و بهبود معیشت مردم را تامین امنیت دانست و گفت: یکی از ارکان مهم امنیت سربازانی هستند که طبق فرمایش امیرالمومنین علی (ع) حصن ملت اند و ان شاالله که در این مسیری که گام نهاده اید موفق و موید باشید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها