کد خبر: 166062
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۰ ۱۵:۴۴:۰۰
| |

واکنش توییتری ابتکار و مولاوردی به برخورد مامور گشت ارشاد با زن جوان

معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور حقوق شهروندی به برخورد مامور گشت ارشاد با یک زن جوان واکنش نشان دادند.

واکنش توییتری ابتکار و مولاوردی به برخورد مامور گشت ارشاد با زن جوان
کد خبر: 166062
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۰ ۱۵:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در واکنش به برخورد گشت ارشاد با یک زن جوان واکنش نشان داد و در توییتر خود نوشت: فیلمی در فضای مجازی از برخورد در موضوع حجاب منتشر شده که به گشت ارشاد منتسب می شود. این رفتار چه توجیهی دارد؟ ‏دایره عمل یک مامور حتی در صورت اهانت به وی، تا کجاست؟به شدت این برخورد را محکوم و پیگیری می کنم. این رفتارهای خشن و غیر دینی در شان هیچ انسانی نیست.

توییت ابتکار

شهیندخت مولاوردی نیز در واکنش به برخورد مامور گشت ارشاد در توییترش نوشت: انتشار کلیپ نحوه برخورد ماموران پلیس زن با مقوله بدپوششی و شیوه ارشاد آنها! بیش از پیش پرورت تغییر رویکرد نهادهای فرهنگی و انتظامی از «باید» به «باور»، از «تبلیغ» به «تعمیق»، از «ظاهر» به «معنا» و از «فعالیت‌محوری» به «اثربخشی» که از برنامه‌های فرهنگی دولت یازدهم بود را به همه ما یادآوری کرد. از ورود و واکنش فوری وزیر کشور تشکر می‌کنم و عمیقا بر این باورم که در عصر ارتباطات باید طرحی نو در انداخت!

توییت مولاوردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها