کد خبر: 165865
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۰۹:۲۶:۰۰
| |

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس مطرح کرد؛

پرونده متخلفان صندوق ذخیره فرهنگیان به جریان افتاد/ دریایی از تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان

امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در مجلس از به جریان افتادن رسیدگی‌ به پرونده متخلفان صندوق ذخیره فرهنگیان در قوه قضاییه خبر داد.

پرونده متخلفان صندوق ذخیره فرهنگیان به جریان افتاد/ دریایی از تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان
کد خبر: 165865
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۰۹:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش قرائت شده از تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان در صحن علنی مجلس، گفت: در کنار این گزارش، قرار است فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس نیز اسناد و مدارک متخلفان به ویژه تخلفات روی داده در بانک سرمایه و شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره را به قوه قضاییه ارجاع کند تا به ابعاد مختلف این پرونده رسیدگی کامل شود.

نماینده همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه دریایی از تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داده که قوه قضاییه باید به همه این موارد رسیدگی کند، افزود: در حال حاضر دادگاه بسیاری از متخلفان صندوق ذخیره فرهنگیان تشکیل شده و رسیدگی‌ها به پرونده متخلفان در قوه قضاییه به جریان افتاده است.

او ادامه داد: گزارش کمیته تحقیق و تفحص در کنار گزارش فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی، تخلفات صندوق ذخیره را پوشش می‌دهد و مجلس به لحاظ بُعد نظارتی وظیفه خود را به طور کامل انجام داده است و حال قوه قضاییه باید اقدام کند تا مردم نتیجه ملموس این بررسی‌ها را به چشم ببینند.

عضوهیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم زمانی احساس می‌کنند که تحقیق و تفحص و رسیدگی‌ها مفید است که خروجی کار برای آن‌ها ملموس شود و 16 هزار میلیارد تومان رقم اختلاس شده در صندوق ذخیره فرهنگیان به بیت المال و فرهنگیان بازگردد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها