کد خبر: 164153
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۴ ۱۲:۳۷:۰۰
| |

پیش از برگزاری دومین نشست برای حل بحران سوریه

وزیران خارجه ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا دیدار می‌کنند

یک نماینده وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که پیش از برگزاری دومین نشست سران ایران، روسیه و ترکیه برای حل بحران سوریه، وزیران امور خارجه این سه کشور روز چهار آوریل (15 فروردین ماه) در آنکارا با یکدیگر دیدار و درباره سوریه رایزنی خواهند کرد.

وزیران خارجه ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا دیدار می‌کنند
کد خبر: 164153
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۴ ۱۲:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد: وزیران امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه قرار است در آنکارا نشستی درباره سوریه برگزار کنند.

به گزارش نووستی، یک نماینده وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که پیش از برگزاری دومین نشست سران ایران، روسیه و ترکیه برای حل بحران سوریه، وزیران امور خارجه این سه کشور روز چهار آوریل (15 فروردین ماه) در آنکارا با یکدیگر دیدار و درباره سوریه رایزنی خواهند کرد.

ولادیمیر پوتین، رجب طیب اردوغان و حسن روحانی روسای جمهور روسیه، ترکیه و ایران نیز روز 4 آوریل در آنکارا دیدار خواهند کرد.

اولین نشست این سه کشور درباره سوریه در نوامبر 2016 در سوچی روسیه برگزار شد.

یوری یوشاکوف، دستیار رئیس‌جمهور روسیه در این‌بار ه گفت: ما انتظار داریم که رهبران این کشورها در جریان برگزاری نشست و در یک بیانیه مشترک بر تعهد خود برای حمایت از تمامیت ارضی، استقلال و حاکمیت سوریه تاکید کنند.

وی ادامه داد: گام‌های دیگر نیز احتمالاً تعیین خواهد شد که به تضمین آتش‌بس و اجرای مناسب مناطق کاهش تنش در سوریه کمک می‌کند.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها