کد خبر: 163228
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۹ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

علی اکبری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

مجلس با گذشت نیمی از عمر آن باید کاربردی‌تر و فوریتی‌تر پیش رود

علی اکبری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه تهیه طرح‌های عریض و طویل و پرحجم زمان بیشتری را می‌طلبد، گفت: بسیاری از قوانین در سال‌های قبل تهیه شده و مشکلاتی را در امور برای مردم به وجود آورده‌اند به نظرم رسیدگی و اصلاح این قوانین زودتر به نتیجه می‌رسد و پرفایده‌تر است.

مجلس با گذشت نیمی از عمر آن باید کاربردی‌تر و فوریتی‌تر پیش رود
کد خبر: 163228
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۹ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اکبری، رئیس کمیسیون کشاورزی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره عملکرد مجلس در سال گذشته بیان کرد: مجلس در سال 96 مجلس پرکاری بود و بسیاری از طرح‌ها و لوایحی که از سالیان قبل در نوبت رسیدگی و تصویب بودند به نتیجه رسید و بسیاری از تنگناها را رفع کرد.

نماینده بجنورد و جاجرم با تاکید به اینکه در سال جدید مجلس وارد سال سوم فعالیت خود می‌شود، افزود: معتقدم امسال با توجه به اینکه به نیمه دوم عمر کاری مجلس دهم می‌رسیم باید کاربردی‌تر و فوریتی‌تر پیش رویم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بسیاری از قوانین نیازمند اصلاح و به‌روزرسانی هستند تا بتوانند بسیاری از تنگناهای موجود را برطرف کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه تهیه طرح‌های عریض و طویل و پرحجم زمان بیشتری را می‌طلبد، عنوان کرد: بسیاری از قوانین در سال‌های قبل تهیه شده و مشکلاتی را در امور برای مردم به وجود آورده‌اند. به نظرم رسیدگی و اصلاح این قوانین زودتر به نتیجه می‌رسد و پرفایده‌تر هم هست.

اکبری درباره برنامه‌ای که کمیسیون متبوعش برای امسال دارد، بیان کرد: در کمیسیون کشاورزی هم ما به دنبال این هستیم تا همین طرح‌ها را که نیاز به اصلاح دارند در دستور کار خود قرار دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها