کد خبر: 162816
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۴ ۱۳:۱۰:۰۰
| |

ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

حل مشکل معیشت و اشتغال مهم‌ترین انتظار مردم در سال جدید است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر مسئله تولید و اشتغال سامان بگیرد من معتقدم که دید مردم تغییر می‌کند، اما اگر تغییری حاصل نشود، قطعاً با مشکل مواجه می‌شویم.

حل مشکل معیشت و اشتغال مهم‌ترین انتظار مردم در سال جدید است
کد خبر: 162816
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۴ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در ارزیابی خود از شرایط سیاسی و اجتماعی سال جدید اظهار کرد: واقعاً پیش‌بینی کردن شرایط سال 97 کار دشواری است. دولت تلاش‌هایی می‌کند اما واقعیت امر نشان می‌دهد که این بودجه نمی‌تواند مشکلات را جبران کند.

او ادامه داد: وقتی از کل بودجه کشور، سهم بودجه جاری بیش از هشتاد درصد می‌شود، چقدر برای بودجه عمرانی باقی می‌ماند؟ بر این اساس چه امیدی می‌توان داشت. لذا جبران کمبودها، قطعاً تلاش مضاعف می‌خواهد.

ابراهیمی درباره مهم‌ترین انتظار مردم در سال جدید تصریح کرد: من معتقد هستم که بهبود وضعیت معیشت مردم و اشتغال مهم‌ترین انتظار مردم است. واقعاً اگر معیشت مردم و اقتصاد اصلاح شود و اشتغال حل شده باشد، مردم دید تازه‌ای پیدا می‌کنند و تا زمانی که این دو حل‌نشده است همچنان با مشکل مواجه هستیم.

این فعال سیاسی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری بر اشتغال و تولید تأکید کردند، اگر این دو سامان بگیرند من معتقدم که دید مردم تغییر می‌کند، اما اگر تغییری حاصل نشود، قطعاً با مشکل مواجه می‌شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها