کد خبر: 162745
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ۱۱:۱۹:۰۰
| |

استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس رأی نیاورد

علی ربیعی در وزارت کار ابقا شد

استیضاح وزیر کار در مجلس با 126 رای موافق، 124 رای مخالف، دو رأی ممتنع و یک رأی باطله از مجموع 253 رأی مأخوده رأی نیاورد و علی ربیعی در پست خود ابقا شد.

علی ربیعی در وزارت کار ابقا شد
کد خبر: 162745
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ۱۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| بررسی استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در حالی در مجلس برگزار شد که حواشی زیادی به همراه داشت و در نهایت ربیعی دوباره توانست در مقام وزیر ابقا شود.

در جریان رأی‌گیری برای استیضاح وزیر کار، از 253 نماینده حاضر در صحن علنی 126 رای موافق، 124 رای مخالف استیضاح، دو رای ممتنع و یک رای باطله اعلام شد.

این در حالیست که مشخص شدن نتیجه استیضاح او با حواشی هم همراه بود. گفته می شود به دلیل نزدیک بودن آرا موافق و مخالف استیضاح 3 بار آرا مأخوذه شمارش شده است. یک بار آرا مساوی 125 شده بود.

در تمام این مدت نمایندگان پایین هیات رییسه جمع شده بودند و صدای آنها از رادیو شنیده می شد. برخی نسبت به شمارش آرا از طرف برخی موافقان استیضاح اعتراض داشتند و می گفتند که آنها چون مخالف استیضاح ربیعی هستند نباید شمارش کنند. برخی هم نسبت به رای مساوی می خندیدند و می گفتند که بار دیگر باید رای گیری کند آیا رای گیری مجدد پنالتی هم دارد.

اما درنهایت با گذشت حدود پانزده دقیقه ابقا ربیعی اعلام شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها