کد خبر: 162603
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۱ ۱۰:۲۵:۰۰
| |

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی خبرداد:

تعرض به سفارت ایران در لندن و روابط ایران با اتحادیه اروپا در کمیسیون امنیت ملی بررسی می شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت:تعرض به سفارت انگلیس و روابط ایران با اتحادیه اروپا از مهم ترین محورهای جلسه روز چهارشنبه است که در این جلسه سید عباس عراقچی معاون سیاسی و غلامرضا انصاری معاون اقتصادی وزیر خارجه حضور دارند.

تعرض به سفارت ایران در لندن و روابط ایران با اتحادیه اروپا در کمیسیون امنیت ملی بررسی می شود
کد خبر: 162603
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۱ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: روابط با اتحادیه اروپا و تعرض به سفارت ایران در انگلیس -چهارشنبه- این هفته با حضور سید عباس عراقچی و غلامرضا انصاری معاونان سیاسی و اقتصادی وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می شود.

کمال دهقانی فیروزآبادی روز دوشنبه درگفت وگویی افزود:به دلیل برگزاری جلسات استیضاح وزیران کار،تعاون و جهاد کشاورزی در این هفته، ترتیب برخی از جلسات کمیسیون های مجلس شورای اسلامی به هم ریخت ولی نهایتا بنا شد جلسه در مورد تعرض به سفارت ایران در انگلیس چهارشنبه ساعت 6 صبح در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار شود.


وی ادامه داد: تعرض به سفارت انگلیس و روابط ایران با اتحادیه اروپا از مهم ترین محورهای جلسه روز چهارشنبه است که در این جلسه سید عباس عراقچی معاون سیاسی و غلامرضا انصاری معاون اقتصادی وزیر خارجه حضور دارند.


به گزارش ایرنا، پیش از این بنا بود که این جلسه روز گذشته یکشنبه برگزار شود که نهایتا به روز چهارشنبه موکول شد، در روز گذشته جلسه ای پیرامون فضای مجازی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
جمعه گذشته در پی ورود چند نفر از هواداران یک فرقه تندروی مقیم انگلیس به بالکن سفارت جمهوری اسلامی ایران در

لندن و اهانت به پرچم مقدس ایران، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران را به سفیر انگلیس در تهران منتقل کرد و خواهان محافظت کامل پلیس از دیپلمات های کشورمان در لندن و برخورد فوری پلیس با مهاجمین شد.


وی افزود: سفیر انگلیس در تهران عذرخواهی رسمی دولت انگلیس را ابلاغ کرد نهایتا این افراد تندرو دستگیر شدند.
مهاجمان پس از ساعاتی با قید وثیقه آزاد شدند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها