کد خبر: 161952
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۰ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

انقلاب زمانی با تهدید رو به رو می‌شود که با مردم صادق نباشیم

اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به نظر من اگر هر روز با مردم با صداقت و شفافیت صحبت کنیم و اهل اقرار و انفعال نباشیم و دورغ نگوییم و مبالغه نکنیم، انقلاب با تهدیدی مواجه نمی‌ود.

انقلاب زمانی با تهدید رو به رو می‌شود که با مردم صادق نباشیم
کد خبر: 161952
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۰ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره حوادث سیاسی سالی که گذشت اظهار کرد: به نظرم می آید که انقلاب به معنای انتخاب، امتحان، آزمایش و آموزش است. هر روزی که بر ایران اسلامی می‌گذرد ما پخته‌تر و ورزیده‌تر می شویم و بیشتر به حقایق موجود جهان پی می‌بریم.

اکرمی ادامه داد: ما مخصوصا بعد از برجام و گربه‌رقصانی‌های امریکایی‌ها به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که باید به خودمان متکی باشیم و به خوداتکایی توجه بیشتری کنیم تا در عین حال که ارتباط با دنیا را لازم می‌دانیم بیشتر روی ظرفیت‌های خودمان اهتمام داشته باشیم و از ظرفیت خودمان استفاده کنیم.


عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: سال گذشته اعتراض‌ها و یا اغتشاشاتی پیش آمد ولی آنقدر نبود که ما آن را خیلی بزرگ کنیم. ایران یک کشور خیلی بزرگ است و جمعیت هشتاد میلیونی دارد و نمی‌شود با تظاهرات برخی از شهرها و آن هم با جمعیتی که می‌گویند اگر همه را جمع کنید صد هزار نفر هستند، این را به عنوان یک مشکل بنیادی حساب کنیم.


اکرمی افزود: این اتفاقات نوعی اعتراض به برخی رفتارها بود، و لی در عین حال همانطور که گفته‌اند هزار دوست کم است و یک دشمن زیاد است.


او تصریح کرد: به نظر من اگر هر روز با مردم با صداقت و شفافیت صحبت کنیم و اهل اقرار و انفعال نباشیم و دروغ نگوییم و مبالغه نکنیم، انقلاب با تهدیدی مواجه نمی‌شود. انقلاب اسلامی زمانی با تهدید مواجه می‌شود که صراحت و شفافیت نباشد و یا با افراط و تفریط با مسائل برخورد کنیم در این حالت قطعا با تهدید رو به رو می‌شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها