کد خبر: 161905
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۵ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

عضو هیأت رئیسه مجلس

برگزاری استیضاح ربیعی و آخوندی هفته آینده در دو نوبت برگزار می‌شود

عضو هیأت رئیسه مجلس بیان کرد: هفته آینده سه روز کاری برای صحن علنی پیش بینی شده که یکی از این روزها به صورت دو نوبت صبح و عصر به استیضاح ربیعی و آخوندی اختصاص می‌یابد.

برگزاری استیضاح ربیعی و آخوندی هفته آینده در دو نوبت برگزار می‌شود
کد خبر: 161905
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۵ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اکبر رنجبرزاده با اشاره به زمان برگزاری جلسه استیضاح وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی در صحن علنی گفت: برای تعیین زمان دقیق برگزاری این جلسه که قطعا در هفته آینده خواهد بود به هر دو وزارتخانه نامه مکتوب ارسال کردیم.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته آینده سه روز کاری برای صحن علنی پیش بینی شده که یکی از این روزها به صورت دو نوبت صبح و عصر به استیضاح ربیعی و آخوندی اختصاص می‌یابد.

او ادامه داد: طبق آیین نامه رئیس جمهور نیز می تواند در جلسه علنی استیضاح از وزرای خود دفاع کند که از این رو به احتمال زیاد و طبق ادوار گذشته، آقای روحانی نیز در این جلسه حضور خواهد داشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره روند رسیدگی به لایحه بودجه بعد از اعمال نظر شورای نگهبان و بررسی در کمیسیون مربوطه، خاطرنشان کرد: اگر کار بودجه در کمیسیون امروز تمام شود از فردا رسیدگی به بودجه در صحن آغاز خواهد شد و اگر نیاز باشد تمام روزهای هفته و به صورت دو نوبته جلسه علنی برگزار می شود تا کار بودجه 97 پیش از آغاز سال 97 به اتمام برسد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها