کد خبر: 161788
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۵ ۱۴:۱۳:۰۰
| |

غرضی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» در واکنش به ادبیات رئیس جمهوری نسبت به مخالفان:

روحانی خیلی آسیب دیده است/ دولت‌ها در دور دوم تجربه سختی دارند

سید محمد غرضی در واکنش به ادبیات رئیس‌جمهوری نسبت به مخالفان بابیان اینکه بالاخره در حین عصبانیت ممکن است کلماتی به کار گرفته شود، گفت: آقای روحانی خیلی آسیب‌دیده است.

روحانی خیلی آسیب دیده است/  دولت‌ها در دور دوم تجربه سختی دارند
کد خبر: 161788
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۵ ۱۴:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین | سید محمد غرضی فعال سیاسی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره ادبیات رئیس‌جمهوری نسبت به مخالفان و منتقدان خود اظهار کرد: آقای روحانی خیلی آسیب‌دیده است. اخیراً مسائل مختلفی دولت برای او ایجاد کرد. به‌طور مثال نرخ بنزین در حالی افزایش پیدا کرد خود ایشان نیز متوجه حاشیه‌های آن نبود. بیشتر کارشناسان و مشاوران ایشان این نان را در دامن رئیس‌جمهوری گذاشتند.

غرضی تأکید کرد: گرفتاری‌های مختلفی ایجادشده و خیلی دامن آقای روحانی را گرفته است و به همین خاطر رئیس‌جمهوری مجبور شده است که دفاع کند و برای همین به رقیب حمله کرد و اخیراً هم شاهد بودیم که اتفاقات مختلف ازجمله افزایش نرخ ارز مغز آقای روحانی را شکافته است. من به خاطر دارم وقتی آقای هاشمی دچار گرفتاری شد همین حالت را پیدا کرد و تند و تیز شد.

این فعال سیاسی ادامه داد: بالاخره در حین عصبانیت ممکن است کلماتی به کار گرفته شود. ولی باید در نظر گرفت که کشور بزرگ است و مشکلات بسیاری دارد. درعین‌حال طرف‌های خارجی و مسائل مرتبط با آنان ازجمله روسیه و آمریکا هم در میان هستند. درعین‌حال ما باید دولتمردان کشور را پاسداری و حمایت کنیم.

غرضی گفت: باید در نظر داشت که تجربه نشان داده که دولت‌ها در دور دوم تجربه سختی دارند. همچون گذشته در دور دوم مهندس موسوی، آقای هاشمی، آقای خاتمی و یا آن آقا، مشکلات زیادی وجود داشت. هر چه قدر که کشور تحمل داشته باشد، کمتر ضرر می‌کند ولی اگر تحمل نکند ضرر کشور خیلی زیاد است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها