کد خبر: 160544
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ۱۷:۱۴:۰۰
| |

عضو فراکسیون ولایی مجلس:

نیت رئیس‌جمهور از طرح موضوع رفراندوم روشن نیست/ روحانی شناخت صحیحی از شرایط و مصالح کشور ندارد

عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: مطرح کردن بحث رفراندوم سیاستی است که با هدف منحرف کردن افکار عمومی اتخاذ می شود.

نیت رئیس‌جمهور از طرح موضوع رفراندوم روشن نیست/ روحانی شناخت صحیحی از شرایط و مصالح کشور ندارد
کد خبر: 160544
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ۱۷:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی پورمختار در خصوص مطرح شدن بحث رفراندوم توسط رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور بجای مطرح کردن رفراندوم به مسائل گرانی ها و نوسانات قیمت ارز و تورم 9 درصدی که 25 درصد احساس می شود و هم چنین بیکاری های فزاینده ، تعطیلی کارخانجات و رکود توجه کند.

نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی افزود: مطرح کردن بحث رفراندوم یک سیاستی است که با هدف منحرف کردن افکار عمومی اتخاذ می شود و نباید آن را جدی گرفت.مردم دغدغه دارند و دولت باید بداند دغدغه مردم رفراندوم نیست بلکه رسیدگی به مطالبات مردمی است.

وی ادامه داد: اگر این موضوع جدی گرفته شود باید از ساز و کار قانونی به آن نگاه کرد.برگزاری رفراندوم شرایط خاصی دارد ولی رئیس جمهور یک موضوع کلی را مطرح کرده است و برای چه امری باید رفراندوم برگزار شود را نمی گوید.

این نماینده مجلس در دوره دهم تصریح کرد: اگر رفراندوم در خصوص اصل نظام باشد، مردم بارها در راهپیمایی ها و انتخابات ها، اصل نظام را تأیید کرده اند.اگر در مورد رهبری است، همه چیز نشان دهنده تأیید رهبری است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:دلیل مطرح شدن رفراندوم در این شرایط حساس نشان دهنده عدم شناخت رئیس جمهور از شرایط و مصالح کشور است چراکه رئیس جمهور از مطالبات مردم آگاهی ندارد و خواسته های مردم را نمی داند. اگر تحلیل درست باشد چنین مسائل حاشیه ای و غیر لازم توسط عالی ترین مقام اجرایی کشور مطرح نمی شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها