الیاس حضرتی در مراسم بزرگداشت شهید بابک نوری هریس:

تا وقتی که نتوانیم اعتماد عمومی را کسب کنیم به انقلابمان خیانت کرده‌ایم/ به واسطه خون شهدای مدافع حرم منطقه از وجود داعش پاک شده

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم، بابک نوری هریس با حضور چهره‌های سیاسی استان و کشور در مسجد باب الحوائج رشت برگزار شد.

تا وقتی که نتوانیم اعتماد عمومی را کسب کنیم به انقلابمان خیانت کرده‌ایم/ به واسطه خون شهدای مدافع حرم منطقه از وجود داعش پاک شده
کد خبر: 146829
|
۱۳۹۶/۰۹/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتماد آنلاین| مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم شهید بابک نوری هریس عصر روز پنجشنبه -۲ آذر- در مسجد باب الحوائج شهر رشت با حضور جمعی از چهره های مختلف سیساسی،مردمی و خانواده ایشان برگزار شد. مراسم با سخنرانی الیاس حضرتی، مدیر مسئول روزنامه اعتماد و نماینده مردم تهران در مجلس آغاز شد.

سپاه، عرصه رزم برجسته‌ترین فرزندان ایران بود
مراسم با سخنرانی الیاس حضرتی، مدیر مسئول روزنامه اعتماد و نماینده مردم تهران در مجلس آغاز شد. او ابتدا ضمن گریزی به تاریخ انقلاب و نقش حیاتی سازمان سپاه در انقلاب اسلامی گفت: سپاه در اوایل انقلاب، سازمان یگانه‌ای بود که برجسته‌ترین فرزندان ایران با لباس این نهاد به مقام شهادت رسیدند.

ایران، هدف اصلی داعش
وی همچنین در ادامه ضمن تبیین استراتژی داعش برای سلطه بر کشور های منطقه افزود: داعش تلاش کرد تا با سلطه بر کشورهای منطقه راه خود برای نفوذ در ایران را هموار کند تا در ایران، که مهمترین قدرت اسلامی در منطقه است فتنه‌ها و دوگانگی‌های خود در اسلام را عملی کند.

حضرتی در ادامه عنوان کرد: تجربه‌های ما در تاریخ سی ساله انقلاب به کشورهای منطقه کمک کرد تا در برابر هجوم و فتنه داعش آگاه‌تر باشند.

اتحاد نامقدس، رمز رابطه آمریکا با خاورمیانه
این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به نقش اساسی آمریکا در ایجاد توطئه‌های داعش تصریح کرد: آمریکا تلاش کرد تا با اتحاد نامقدسی که با قطر و عربستان منعقد کرد، بر منطقه تسلط بیابد اما مقاومت ما در برابر این توطئه‌ها همه معادلات میان این سه کشور را به هم زد و امروز شاهد آن هستیم که به واسطه خون این شهیدان منطقه از وجود داعش پاک شده و توطئه‌های آمریکا بی‌نتیجه مانده است.

اصلاحات داخلی عربستان صوری است
حضرتی در ادامه برنامه به اصلاحات صورت گرفته در قوانین داخلی عربستان هم اشاره کرد و در این باره گفت: امروز، وقتی عربستان در زمینه سیاست خارجی حرفی برای گفتن ندارد، مجبور به انجام اصلاحات داخلی می‌شود تا از این راه جو داخلی کشور و ثبات خود را کنترل کند.

تحقق اعتماد عمومی، هدف اصلی انقلاب اسلامی
همچنین مدیر مسئول روزنامه اعتماد به قدرت ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: با مجاهدت هایی که ما در دفاع مقدس و جنگ با داعش انجام دادیم، ایران امروزه یک ابر قدرت شناخته می‌شود اما تا وقتی که نتوانیم اعتماد عمومی را کسب و آرمان‌های انقلاب را به درستی به مردم تبیین کنیم، به انقلابمان خیانت کرده‌ایم. او همچنین افزود: اگر من بشخصه بخواهم در این باب به خود ما مسئولان نمره‌ای بدهم، نمره من منفی است.



منبع: گیل نگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها