کد خبر: 132872
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

انتخاب روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان روابط عمومی برتر کشور

در دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌های الکترونیک، اداره کل روابط عمومی و تبلیغات دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، براساس رأی داوران که متشکّل از متخصصین داخلی و خارجی است، به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.

انتخاب روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان روابط عمومی برتر کشور
کد خبر: 132872
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- در دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌های الکترونیک، اداره کل روابط عمومی و تبلیغات دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، براساس رأی داوران که متشکّل از متخصصین داخلی و خارجی است، به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.

آقای رضا سلیمانی، مشاور و مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مراسم دریافت تندیس افتخار و لوح تقدیر، با اشاره به سرعت پیشرفت تکنولوژی در دنیا و ضرورت همراهی و هماهنگی با افکار عمومی، گفت: سعی کردیم اخبار مربوط به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به بهترین شکل ممکن و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مخاطبان در جامعه برسانیم.

مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه سخنان خویش، با تأکید بر به روز بودن اطلاع‌رسانی‌ها، گفت: روابط عمومی، بدون پویایی، تغییر و برخورداری از علم و دانش و تکنولوژی، حتی اگر آب زلال هم باشد، به تدریج تبدیل به مرداب می‌شود و باید این زلال را همواره طراوتی نو بخشید که طراوت آن از چنین جلساتی ممکن است. امیدوارم نتایج این جلسات هم در هر دوره، نمایان‌تر و درخشانتر شود.

براساس رأی هیأت داوران، اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به خاطر پارامترهای گوناگون، از جمله: ایجاد وب‌سایت، ارسال پیامک، مولتی‌مدیا، ایجاد وبلاگ سازمانی، ایجاد پرتال، خدمات و امکانات، تعداد کامنت‌ها، تعداد لینک‌های ثابت و غیرثابت، صفحه‌آرایی و لوگوی مناسب و سبک نوشتاری و ادبیات به روز، به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها