کد خبر: 363014
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۱:۵۵:۵۱
| |

گاف «تسلا» هنگام رونمایی از «سایبرتراک»:

شیشه‌های نشکن خودروی زرهی برقی «تسلا» خرد شدند + ویدئو

«الون ماسک» هنگام رونمایی وانت برقی «سایبرتراک» با مشکلی روبرو شد و شیشه‌های این خودرو که ادعا می‌شد خرد نمی‌شوند، با برخورد گلوله‌ فلزی خرد شدند.

شیشه‌های نشکن خودروی زرهی برقی «تسلا» خرد شدند + ویدئو
کد خبر: 363014
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۱:۵۵:۵۱

اعتمادآنلاین| الون ماسک از وانت برقی خود به نام «سایبرتراک» رونمایی کرد. قیمت پایه این وانت 39 هزار و 900 دلار است و از 2021 میلادی به بازار عرضه می‌شود.

سایبرتراک شبیه یک خودروی زرهی است که گوشه های زاویه دار دارد. هر چند طراحی این خودرو بسیار جالب بود اما یک گاف باعث شرمندگی الون ماسک و فرانز فون هولشائوسن شد. آنها سعی داشتند با پرتاب گلوله‌های فلزی از فاصله نزدیک نشان دهند شیشه‌های این خودرو خرد نمی‌شوند. اما پس از پرتاب گلوله شیشه‌های خودرو خرد شد!

جالب آنکه کاربران فضای آنلاین نسبت به این رویداد واکنش نشان دادند.

الون ماسک در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس خودروی برقی سایبرتراک را رونمایی کرد. تخمین زده می‌شود نسخه سه موتوره این وانت با یک بار شارژ 500 مایل را طی کند. قیمت این نسخه 69 هزار و 900 دلار اعلام شده است.

یک نسخه دیگر از این خودرو مجهز به دو موتور خواهد بود که با قیمت 49 هزار و 900 دلار عرضه می‌شود و با یکبار شارژ 300 مایل طی می کند.

تمام نسخه‌های این وانت برقی مجهز به سیستم استاندارد« تسلا اتوپایلوت» خواهند بود.

این دومین گاف الون ماسک طی روزهای اخیر است. چند روز قبل قسمت کلاهک نمونه اولیه موشک استارشیپ Mk1 هنگام آزمایش فشار، به آسمان پرتاب شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها