کد خبر: 348618
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۵:۳۳:۰۰
| |

لشکرکشی ارتش ترکیه به مرز سوریه + ویدئو

به دنبال اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور ترکیه مبنی بر احتمال حمله قریب‌الوقوع به کردهای سوریه، تصاویری از استقرار تجهیزات نظامی و نیروهای این کشور در مرز سوریه منتشر شده است.

لشکرکشی ارتش ترکیه به مرز سوریه + ویدئو
کد خبر: 348618
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۵:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در پی اعلام روز گذشته (شنبه) «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در خصوص احتمال حمله قریب‌الوقوع به کردهای سوریه، آنکارا شروع به استقرار تجهیزات در مرز سوریه کرده است.

شبکه روسی «راشاتودی» بر اساس تصاویر ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون ملی ترکیه قرار گرفته، گزارش کرد که استقرار کاروان‌های نظامی در مرز سوریه، تأییدی بر اظهارات روز گذشته اردوغان بود که گفت آمادگی ترکیه برای ایجاد یک «منطقه امن» در خاک سوریه در امتداد مرز سوریه نهایی شده است و همین امروز و فردا، احتمالاً عملیات علیه کردهای سوریه آغاز می‌شود.

شبکه تلویزیونی «تی آر تی» ترکیه تأیید کرد که خودروهای نظامی و نظامیان به شهر مرزی «آقچه قلعه» در استان «شانلی اورفه» فرستاده شده‌اند.

چندین کلیپ ویدئویی منتشر شده در صفحه توییتر نیز کاروان‌هایی از چندین خودرو نظامی و اتوبوس‌های حامل نظامیان ترکیه را در حالی نشان می‌دهد که به سمت مرز سوریه در حرکت هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها