کد خبر: 336883
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۰۹:۲۴:۲۲
| |

شادی لبنانی‌ها بعد از عملیات موفقیت‌آمیز حزب‌الله + ویدئو

ساکنان منطقه ضاحیه جنوبی پس از عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه صهیونیست‌ها با آمدن به خیابان‌ها خوشحالی خود را بروز دادند.

شادی لبنانی‌ها بعد از عملیات موفقیت‌آمیز حزب‌الله + ویدئو
کد خبر: 336883
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۰۹:۲۴:۲۲

اعتمادآنلاین| ساکنان ضاحیه جنوبی در پی عملیات موفقیت‌آمیز حزب‌الله لبنان علیه صهیونیست‌ها به وجد آمده و از این عملیات حمایت کردند.

یکی از ساکنان این منطقه گفت: ما از اسرائیلی‌ها هیچ ترسی نداریم، زندگی در این منطقه جریان طبیعی خود را دارد و همانطور که می‌بینید ما الان زیر پل مشرفیه قرار داریم، همان پلی که اسرائیلی‌ها در جنگ سی و سه روزه آن را هدف قرار دادند، اما ما از هیچ چیزی ترس نداریم و کاملاً آماده‌ایم، این اسرائیلی‌ها هستند که ترسیده‌اند و به پناهگاه‌ها هجوم برده‌اند. ما تا آخرین قطره خون از مقاومت حمایت می‌کنیم و فریاد «لبیک یا نصرالله» سرمی‌دهیم.

یکی دیگر از ساکنان منطقه ضاحیه جنوبی گفت: همچنان که سید حسن نصرالله به ما یاد داده است ما سر خود را بالا می‌گیریم. ما در حمایت از سید حسن نصرالله شعار لبیک یا نصرالله سر می‌دهیم.

یک شهروند لبنانی دیگر گفت: نه تنها در منطقه ضاحیه همه چیز طبیعی است، بلکه همه مسرور و شادمان نیز هستند زیرا همچنان که انتظار می‌رفت سید حسن نصرالله به وعده‌ای که داده بود وفا کرد.

دیروز حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ تلافی‌جویانه خود به تجاوزگری رژیم صهیونیستی خودروی نظامی صهیونیست‌ها را با حمله موشکی منهدم کرده است. شبکه المنار هم اعلام کرد در حمله موشکی نیروهای مقاومت به این خودرو، یک مقام ارشد نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها