واکنش تند بازیکنان ذوب‌آهن به میزبانی عراقی‌ها + ویدئو

بازیکنان ذوب‌آهن از شرایط میزبانی کربلا در دیدار شب گذشته با الزوراء عراق ابراز نارضایتی کردند.

واکنش تند بازیکنان ذوب‌آهن به میزبانی عراقی‌ها + ویدئو
کد خبر: 292089
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ذوب آهن شب گذشته در یک مسابقه جنجالی و پرحادثه موفق شد در دقایق پایانی گل تساوی را وارد دروازه الزوراء کند و جواز صعود به دور حذفی را به دست آورد. شاگردان علیرضا منصوریان در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند و مزد زحمات خود را هم گرفتند. اتفاق عجیب اما بعد از به ثمر رسیدن گل دوم و تساوی بخش ذوب آهن رخ داد. جایی که تعدادی از هواداران عراقی وارد زمین و با بازیکنان ذوب آهن درگیر شدند. یکی از هواداران به سمت قاسم حدادی‌فر حمله کرد و با دست ضربه‌ای به سر او زد. همچنین میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و برخی دیگر از بازیکنان ذوب‌آهن نیز در واکنش به حمله چند هوادار عراقی از خود دفاع کردند.


در ادامه این روند برخی هواداران الزوراء فحاشی‌هایی را به بازیکنان ذوب‌آهن انجام دادند که این موضوع خبرساز شد. از سوی دیگر پرتاب سنگ از سوی هواداران به زمین مسابقه صورت گرفت و در همین حین میلاد فخرالدینی از روی عصبانیت یکی از سنگ‌ها را به سمت هواداران پرتاب کرد که باعث اخراجش از زمین شد.


این اتفاقات در حالی در ورزشگاه کربلا رخ داد که باشگاه ذوب آهن چند روز قبل به طور رسمی این ورزشگاه را به عنوان میزبان دیدارهای خانگی خود مقابل تیم‌های عربستانی معرفی کرد. در چنین شرایطی اما بازیکنان ذوب‌آهن از میزبانی تیم الزوراء رضایت ندارند و در صحبت‌های خود به اقدامات توهین‌آمیز عراقی‌ها معترض شدند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها