کد خبر: 592692
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۰۴:۲۰:۰۰
| |

حواشی غیراخلاقی در اجلاس بین‌المللی داووس

سالومه بالتوس کارگر جنسی که در توییتر فعال است نوشت: سیاستمداران به ندرت در داووس تقاضای روسپی می‌کنند. او تاکید کرد بعید است سیاستمداران از خدمات یک فاحشه درخواست کنند. آنها نه وقت دارند و نه میلی به آن.

حواشی غیراخلاقی در اجلاس بین‌المللی داووس
کد خبر: 592692
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۰۴:۲۰:۰۰

مجمع جهانی اقتصاد هر سال میزبان یک گردهمایی پنج روزه با حضور مدیران عامل و مقامات بلندپایه کشورهای گوناگون است تا در مورد مسائل مهم جهانی بحث و گفتگو کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از نیویورک‌پست، در همین راستا، ده‌ها کارگر جنسی در این هفته به شهر داووس سوئیس رفتند تا خدمات خود را به ثروتمندان و قدرتمندان ارائه دهند. گفته می شود برخی از زنان روسپی شبی 2500 دلار دریافت می کنند.

یکی از روسپی‌ها که «لیانا» نام دارد به روزنامه آلمانی بیلد گفت که اغلب به یکی از شرکت‌کنندگان آمریکایی در داووس خدمات ارائه می‌دهد. او افزود که لباس رسمی می پوشد تا با جمعیت شرکت‌کننده در گردهمایی مجمع جهانی اقتصاد ترکیب شود و خیلی به شم نیاید. 

زنی که مدیریت برخی از زنان روسپی را برعهده دارد می‌گوید در عرض به 20 دقیقه بیش از ۲۵ تماس و ۱۱ رزرو داشته است! البته همه کسانی که مشتری زنان ما هستند از مدیران رده‌بالا نیستند، بلکه برخی مشاوران و همراهان مدیران ارشد هستند. 

سالومه بالتوس کارگر جنسی که در توییتر فعال است نوشت: سیاستمداران به ندرت در داووس تقاضای روسپی می‌کنند. او تاکید کرد بعید است سیاستمداران از خدمات یک فاحشه درخواست کنند. آنها نه وقت دارند و نه میلی به آن.

گردهمایی سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس هر ساله تعداد زیادی از کارگران جنسی را به خود جذب می کند.

 

یک مقام سوئیسی به روزنامه تایمز لندن گفت که در سال ۲۰۲۰ حداقل ۱۰۰ کارگر جنسی به داووس سفر کرده بودند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها