کد خبر: 529585
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رفتارهای عجیب سارقان خبرساز شد

طی چند روز اخیر رفتارهای عجیب‌وغریب سارقان در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شد.

رفتارهای عجیب سارقان خبرساز شد
کد خبر: 529585
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۶:۰۰:۰۰

طی چند روز اخیر رفتارهای عجیب‌وغریب سارقان در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی روزنامه مصری الدستور در خبری نوشت، نیروهای امنیتی مصر یک سارق 30ساله را داخل یک خانه در شهر الاقصر در حالی دستگیر کردند که در اتاق خواب صاحب‌خانه آرام خوابیده بود.

او در بازجویی‌های صورت‌گرفته بازگو کرد در حین سرقت احساس خستگی و خواب کرده از این رو تصمیم می‌گیرد در میانه انجام کار کمی استراحت کند و تختخواب صاحب‌خانه را که آن زمان در منزل نبود برای این کار انتخاب می‌کند.

این سارق که در نبود اهالی منزل وارد خانه شده بود بعد از جمع‌آوری اموال مسروقه خواب به سراغش آمد و در اتاق خواب به خواب عمیقی فرو رفت و حتی بعد از ورود صاحبخانه هم بیدار نشد تا اینکه پلیس او را بیدار و همزمان دستگیر کرد.

از سوی دیگر در ترکیه، یک سارق میهن‌پرست در حین جست‌وجو برای یافتن اشیای ارزشمند یک فروشگاه به پرچم کشورش برخورد و بعد از بوسیدنش آن را سر جایش قرار داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های ترکیه با انتشار تصاویری از این واقعه که به وسیله دوربین‌های مدار بسته ضبط شده‌اند نوشتند، این سارق که در یک فروشگاه دنبال پول و جواهرات می‌گشت در یکی از کشوها به پرچم کشورش برخورد و بعد از بوسیدن، آن را سر جایش گذاشت ولی بسته پولی را که در کنارش قرار داشت برداشت و با خود برد.

پلیس ترکیه اعلام کرد در تلاش برای دستگیری این سارق است.

در حادثه‌ای دیگر رسانه‌های اماراتی خبر دادند، یک سارق عاشق فضای مجازی، تصویری از خود در محل سرقت گرفت و چون عادت داشت عکس‌هایش را فوراً در صفحه شخصی‌اش با دیگران به اشتراک بگذارد، این عکس را هم به جای ذخیره در صفحه شخصی‌اش بارگذاری کرد و با‌ این کار زمینه دستگیری خود را فراهم ساخت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها