کد خبر: 661312
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۲۲:۲۰:۱۷
| |

جزئیات تازه از جنایت‌های مردی که ۳ مامور پلیس و یک شهروند عادی را به قتل رساند

با مرگ یک شهروند عادی تعداد کشته‌شدگان تیراندازی مرد معتاد در نارمک به پنج نفر رسید.

جزئیات تازه از جنایت‌های مردی که ۳ مامور پلیس و یک شهروند عادی را به قتل رساند
کد خبر: 661312
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۲۲:۲۰:۱۷

تعداد کشته‌شدگان درگیری مسلحانه مرد شرور با ماموران کلانتری نارمک به پنج نفر رسید. چند روز بعد از شهادت سه مأمور پلیس و کشته شدن قاتل، یک شهروند عادی که در این واقعه زخمی شده بود، جانش را از دست داد.

به گزارش سایت جنایی، این ماجرای مرگبار که براساس تازه‌ترین یافته‌ها به نظر می‌رسد به خاطر توهمات یک معتاد به ماده مخدر گل رخ داده است،‌ شب دوشنبه سی‌ام اردیبهشت‌ ماه‌ رخ داد.

حادثه زمانی آغاز شد که ماموران پلیس به مرد جوانی که در میدان 49 نارمک کنار موتورسیکلت خود ایستاده بود، مشکوک شدند. مرد جوان با مشاهده پلیس فرار کرد و یکی از ماموران پای پیاده به تعقیب مظنون پرداخت. در همین بین ماموران گشت موتوری به کمک همکار خود رفتند. در این بین یک شهروند که متوجه شد ماموران پلیس در تعقیب چه کسی هستند به ماموران گفت مرد تحت تعقیب به کدام سمت رفته است. به این ترتیب ماموران به تعقیب او رفتند و مظنون فراری به دو مامور موتور سوار شلیک کرد. ماموران نیز به شما متهم شلیک کردند اما مرد جوان به فرار ادامه داد و در ابتدای خیابان نظام آباد به یک مامور و یک عابر تیراندازی کرد و با متشنج شدن جو و هیاهوی مردم موفق به فرار شد.

در ادامه عامل این تیراندازی‌ها مرگبار شب هنگام، نزدیک یک جگرکی بار دیگر به ماموران پلیس برخورد. ماموران به خاطر سرقتی که در آن محدوده اتفاق افتاده بود در حال بررسی و تحقیق بودند تا موفق به دستگیری متهمان پرونده سرقت شوند،  اما عامل این شلیک‌های مرگبار با دیدن ماموران بار دیگر تیراندازی خیابانی را شروع کرد و دو مامور دیگر را هدف گلوله قرار داد. همچنین در مجموع این تیراندازی‌ ها پنج شهروند عادی نیز مجروح شدند و متهم دوباره فرار کرد، اما در نهایت در خیابان سمنگان ماموران گشت خودرویی پلیس به همکاران خود ملحق شدند و در نهایت با شلیک به جوان مسلح و مرگ او ماجرایی که یکساعت طول کشیده بود، به پایان رسید.

این در حالی بود که با اعلام خبر شهادت اولین مامور پلیس، خیلی زود قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شد. ادامه تحقیقات فاش کرد قاتل، همان متهمی است که ساعتی بعد از درگیری اول با گلوله ماموران کشته شده است.

در ادامه دو مامور زخمی نیز به شهادت رسیدند واسامی شهدای پلیس پایتخت از سوی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سروان مسعود کرمی؛ استوار دوم احسان منشی‌زاده و گروهبان یکم فرزاد روزبهانی اعلام شد.

پس از آن برادر یک مصدوم دیگر این تیراندازی‌ها نیز با مراجعه به دادسرای جنایی شکایتی را مطرح کرد و گفت: برادرم برای خرید بیرون رفته بود که به ما خبر دادند چه اتفاقی برایش رخ داده است. الان که وضعش بهتر شد برای شکایت آمده‌ایم و در خواست رسیدگی داریم.

در شاخه دیگری از تحقیقات پدر عامل اصلی این تیراندازی‌ها شناسایی شد و در تحقیقات پلیسی گفت: پسرم خانه مجردی داشت و با ما زندگی نمی‌کرد. رابطه‌اش هم با ما خوب نبود. او  به گل معتاد شده بود و توهم‌های خطرناک می‌زد.

این پدر درخصوص سلاحی که پسرش در اختیار داشت،  گفت: خبر ندارم‌ آن را از کجا تهیه کرده و تا جایی که می‌دانم او لوسترفروشی داشت. الان که این اتفاقات افتاده خودم هم ناراحت هستم.

همچین در ادامه تحقیقات دختر مورد علاقه عامل این تیراندازی‌ها شناسایی شد و به ماموران گفت: دوست پسرم یکسال بود که به گل اعتیاد پیدا کرده بود و هر موقع گل مصرف می‌کرد توهم می‌زد و آدم‌ها را به شکل موجودات مختلف می‌دید برای همین اسلحه خریده بود تا آدم‌هایی را که به شکل‌های مختلف می‌دید، بزند.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت یکی از مجروحان این حادثه فوت شد و تعداد قربانیان مرد معتاد به چهار نفر رسید.

در حال حاضر با دست آمدن نتایج جدید تحقیقات برای مشخص شدن دیگر ابعاد این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها