کد خبر: 661283
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۱۳:۴۰:۵۸
| |

اعتراف سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو به 53 فقره سرقت

سارقان با استفاده از یک خودرو سرقتی پس از شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی در یک مدت زمان کوتاه در خودرو را باز می‌کردند و لوازم آن را به سرقت می‌برند.

اعتراف سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو به 53 فقره سرقت
کد خبر: 661283
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۱۳:۴۰:۵۸

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در منطقه کیانمهر کرج خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب 53 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار حمید هداوند توضیح داد: در پی رصد تحرکات یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار سطح استان البرز توسط ماموران پلیس آگاهی مشخص شد این شخص با همدستی یکی دیگر از سارقان با تشکیل یک باند اقدام به سرقت‌های خودرو و لوازم خودرو در سطح شهر کرج می‌کند.

وی افزود: بلافاصله اقدامات فنی برای شناسایی مخفیگاه متهمان آغاز و در یک مدت زمان کوتاه هر دو سارق در عملیات‌های جداگانه با هماهنگی مقام قضائی در منطقه کیانمهر کرج دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به ارتکاب 53 فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در سطح حوزه استحفاظی شهر کرج اعتراف کردند.

سردار هداوند در خصوص شیوه و شگرد متهمان در ارتکاب سرقت گفت: سارقان با استفاده از یک خودرو سرقتی پس از شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی در یک مدت زمان کوتاه در خودرو را باز می‌کردند و لوازم آن را به سرقت می‌برند.

این مقام انتظامی از تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان این پرونده خبر داد و به شهروندان توصیه کرد که خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از جمله دزدگیر و قفل پدال مجهز کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها