کد خبر: 661229
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۰۸:۲۲:۱۱
| |

دستگیری «شبح سیاه» که مخفیانه وارد خانه می‌شد

سارق سیاه‌پوشی که سحرگاهان وارد خانه‌ها می‌شد و گوشی‌های تلفن آنان را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

دستگیری «شبح سیاه» که مخفیانه وارد خانه می‌شد
کد خبر: 661229
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۰۸:۲۲:۱۱

دزد سیاه‌پوشی که سحرگاهان وارد منازل مردم می شد و گوشی های تلفن آنان را می ربود، در بازجویی های فنی ماموران انتظامی راز 10فقره سرقت را فاش کرد.

به گزارش روزنامه خراسان،سحرگاه دوم خرداد مردی با صدای بازشدن در اتاق از خواب پرید و شبح سیاه‌پوشی را دید که وارد منزلش شده و با سرقت گوشی تلفن قصد فرار دارد. این مرد بی‎درنگ فریاد زد و به طرف سارق دوید. در حالی که اعضای خانواده این مرد وحشت‎زده به این حادثه می نگریستند، او دزد سیاه‎پوش را روی زمین انداخت و با پلیس 110 تماس گرفت. طولی نکشید که نیروهای انتظامی با دستور سرگرد روح ا... لطفی (رئیس کلانتری رسالت) عازم منزل مذکور شدند و «شبح سیاه» را به کلانتری انتقال دادند. دقایقی بعد بازجویی های فنی از این سارق جوان درحالی آغاز شد که مستنداتی از سرقت های دیگر با همین شیوه به دست آمد.

بررسی های افسران دایره تجسس بیانگر آن بود که «شبح سیاه» قبلا نیز هنگام فرار از چنگ شهروندان موتورسیکلت خود را رها کرده و با پای پیاده از محل سرقت گریخته بود. در همین حال تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد که وی در خیابان های مسلم و گاز نیز با همین شگرد سرقت هایی انجام داده و گوشی های سرقتی را در اطراف آرامگاه خواجه ربیع به مالخران فروخته است.

این متهم که ادعا می کند زمانی که شهروندان در خواب هستند به منزل آنان دستبرد می زند تاکنون ارتکاب 10فقره سرقت را پذیرفته است. بررسی های بیشتر در این باره ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها